کد خبر : 6190
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

رئیس پلیس آگاهی گیلان اعلام کرد: پایان کار جاعلان حرفه‌ای در رشت

رئیس پلیس آگاهی گیلان اعلام کرد: پایان کار جاعلان حرفه‌ای در رشت
۵ جاعل حرفه‌ای که نسبت به جعل امضاء رئیس یکی از ادارات دولتی مبنی بر تغییر کاربری اقدام کرده بودند در شهرستان رشت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پویشگران گیل:
سرهنگ علیرضا حدادی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان اظهار داشت: ۵ جاعل حرفه‌ای که نسبت به جعل امضاء رئیس یکی از ادارات دولتی مبنی بر تغییر کاربری اقدام کرده بودند در شهرستان رشت شناسایی و دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت: ۵ جاعل حرفه‌ای که نسبت به جعل امضاء رئیس یکی از ادارات دولتی مبنی بر تغییر کاربری اقدام کرده بودند در شهرستان رشت شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ علیرضا حدادی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای ارتقاء امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم در سطح جامعه، اظهار داشت: مردم می‌توانند با توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس و دقت در انجام معاملات از سودجویی کلاهبرداران و جاعلان جلوگیری کنند.
وی در ادامه گفت: در پی ارجاع ۲ فقره پرونده جعل امضاء رئیس یکی از ادارات دولتی شهرستان رشت به پلیس آگاهی استان، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با انجام تحقیقات نسبت به جمع‌آوری ادله و مستندات لازم اقدام کردند، افزود: متهمان سابقه‌دار این پرونده‌ها شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در شهرستان رشت دستگیر شدند.
این مقام انتظامی بیان داشت: این افراد پس از مواجهه با مدارک، شواهد و مستندات پلیس به بزه انتسابی خود مبنی بر جعل امضا رئیس وقت اداره مورد نظر در ۲۴ نامه مبنی بر تغییر کاربری اعتراف کردند.
سرهنگ حدادی در پایان به معرفی متهمان ۳۸.۴۰، ۴۲.۵۳ و ۴۱ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی اشاره کرد و از مردم خواست قبل از انجام هرگونه معامله ضمن انجام استعلامات لازم، نسبت به رویت اصل سند و اطمینان از اصالت آن اقدام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.