کد خبر : 5788
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

آغاز پنجمین مرحله آبگذاری شالیزارهای مناطق مرکزی گیلان

آغاز پنجمین مرحله آبگذاری شالیزارهای مناطق مرکزی گیلان
اراضی شالیزارهای شرق گیلان نیز همزمان بر اساس برنامه نوبت بندی آب کشاورزی از صبح روز پنجشنبه ۱۵ تیر ماه برای مدت ۴ روز قطع خواهد شد.

به گزارش پویشگران گیل:
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گیلان خبر داد: پنجمین مرحله آبگذاری شالیزارهای مناطق مرکزی گیلان از کانال چپ سد سنگر از صبح روز پنجشنبه ۱۵ تیرماه برای مدت هشت روز آغاز می شود و همزمان کانال راست سد سنگر به مدت چهار روز قطع خواهد شد.
محمد جواد خانی پور، معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گیلان گفت: پنجمین مرحله آبگذاری کانال چپ سدسنگر برای اراضی شالیزارهای مناطق مرکزی شامل شهرهای رشت، خمام و بخش‌های سنگر، کوچصفهان، خشکبیجار، لشت نشاء از ۱۵ لغایت ۲۲ تیر ماه برای مدت هشت روز انجام خواهد شد و سپس از روز ۲۳ لغایت ۲۶ تیر ماه به مدت چهار روز در این کانال قطع آب را خواهیم داشت.
وی یادآوری نمود: آب کانال راست سد سنگر مربوط به اراضی شالیزارهای شرق گیلان شامل شهرهای سیاهکل، لاهیجان، لنگرود، آستانه اشرفیه و کیاشهر نیز همزمان بر اساس برنامه نوبت بندی آب کشاورزی از صبح روز پنجشنبه ۱۵ تیر ماه برای مدت ۴ روز قطع خواهد شد.
خانی پور در پایان تأکید کرد: با توجه به گرمی هوا در فصل تابستان و میل هموطنان به شنا در مکانهای آبی، از هم استانی های عزیز و مسافران گرامی تقاضا می شود جهت جلوگیری از بروز هرگونه خسارات جانی و مالی، از شنا کردن در تأسیسات آبی نظیر سدها و کانال‌های آبرسانی پرهیز نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.