کد خبر : 5528
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

سرپرست دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی منصوب شد

سرپرست دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی منصوب شد
توجه به بهره‌گيري از ظرفيت سمن‌ها به منظور افزايش ميزان نقش آفريني در برنامه‌هاي حفاظت و صيانت از محيط زيست.

به گزارش پویشگران گیل:
در حکمی از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست پدرام جدی بعنوان سرپرست دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.
به نقل از روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست گیلان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست در حکم دکتر علی سلاجقه خطاب به سرپرست دفتر مشارکت های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان اینچنین آمده است:
با سلام و دعاي خير؛
با توجه به مراتب شايستگي،تجارب ارزنده مديريتي و سوابق اجرايي به موجب اين حكم جنابعالي به سمت “سرپرست دفتر مشاركت هاي مردمي و مسئوليت اجتماعي” منصوب مي‌شويد.
توليد و تأمين محتواي كيفي براساس آموزه‌هاي ايراني و اسلامي براي خانه هاي محيط زيست به عنوان بسترهاي اصلي مردمي سازي مبتني بر نيروي متخصص جهادي و تحقق اصل 50 قانون اساسي.
ترويج و توسعه مفاهيم،الگوها و ارزش هاي ديني و ملي در جهت نوسازي سرمايه اجتماعي و مشاركت بخشي مردم در امر حفاظت محيط زيست.
برنامه ريزي براي مشاركت جوامع محلي، اقشار و بهره گيري از ظرفيت سمن‌ها به منظور افزايش ميزان نقش آفريني در برنامه‌هاي حفاظت و صيانت از محيط زيست.
توجه و بكارگيري خلاقيت و نوآوري هاي اجتماعي با رويكرد مديريت مردم پايه در عرصه حكمراني محيط زيست.
اميد است با اتكال به خداوند متعال و اهتمام به “عدالت محوري” “روحيه انقلابي” “مردم داري” “پاكدستي و فساد ستيزي” “قانون مداري” “مفاد عهدنامه مديران دولت مردمي” و تعامل با ساير همكاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بكوشيد.
توفيقات آن جناب در انجام وظايف محوله، خدمت رساني به مردم، تحقق آرمان‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي و به ويژه بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
گفتنی است؛ وی دارای مدرک کارشناسی ارشد آموزش محیط زیست و پیش از این‌مشاور رسانه ای رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بود و مشاور رسانه ای فرماندهی یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست، دبیری گروه دانشگاه و علم وفناوری خبرگزاری‌دانشجو و عضویت در میز کشاورزی و منابع طبیعی مرکز بررسی‌های راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام را در کارنامه کاری خود دارد.
این گزارش می افزاید، حکم انتصاب توسط نور الله مرادی معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست ابلاغ شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.