کد خبر : 3889
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

شهردار رشت:اجرای پروژه ممیزی املاک به صورت پایلوت در ۱۲۰ هزار ملک

شهردار رشت:اجرای پروژه ممیزی املاک به صورت پایلوت در ۱۲۰ هزار ملک
برنامه‌های مدیریت پسماند، تسریع در فرآیند عمرانی و رایزنی برای تزریق اعتبارات ملی به صورت ویژه و بی‌وقفه در دستور کار شهرداری رشت قرار گرفته است.

به گزارش پویشگران گیل:
به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت، رحیم شوقی شهردار رشت ضمن حضور در هشتاد و هفتمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی در مورد موضوعات مهم شهری و برنامه‌های شهرداری جهت اجرای پروژه‌های عمرانی نیمه تمام و طرح‌های عمرانی پیش رو مباحثی را مطرح کرد.
شهردار رشت همچنین ضمن ارائه گزارش در ارتباط با پروژه ممیزی املاک عنوان کرد: در این حوزه و به صورت پایلوت ممیزی املاک ۱۲۰ هزار ملک در محدوده منطقه چهار شهری انجام خواهد شد.
شوقی اقدامات شهرداری برای پیشبرد پروژه‌های مرتبط با مدیریت پسماند و اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ را تشریح کرد و گفت: با توجه به تاکیدات وزارت کشور، استانداری گیلان و شورای اسلامی شهر رشت مانع زدایی از برنامه‌های مدیریت پسماند، تسریع در فرآیند عمرانی و رایزنی برای تزریق اعتبارات ملی به صورت ویژه و بی‌وقفه در دستور کار شهرداری رشت قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه شهرداری و مدیریت توزیع برق شهرستان رشت در ارتباط با فعالیت‌های مشترک و همکاری جهت سرعت بخشیدن به پروژه‌های عمرانی و جابجایی خطوط برق مذاکرات خوبی را انجام داده‌اند گفت: با توجه به اینکه روند اجرای پروژه‌های عمرانی جدید به زودی در شهر رشت آغاز می‌شود به همین دلیل در این جلسات تلاش کردیم یکسری برنامه‌های مشترک را تعریف کرده و برای وصول مطالبات شهرداری از شرکت برق چاره اندیشی کنیم.
شهردار رشت در مورد مباحث مربوط به روشنایی معابر شهر و تعامل با شرکت برق برای رفع مشکلات و نقص‌های موجود نیز اشاراتی داشت و اضافه کرد: با توجه به مشکلات مالی و اعتباری که شرکت برق با آن مواجه است تصمیم بر آن شد تا یکسری از مطالبات شهرداری از این شرکت در خلال اجرای پروژه‌های عمرانی تهاتر شود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.