کد خبر : 2030
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان:اجرای بیش از ۶۰ عنوان فعالیت فرهنگی،هنری، ادبی و علمی در تابستان گرم کانون

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان:اجرای بیش از ۶۰ عنوان فعالیت فرهنگی،هنری، ادبی و علمی در تابستان گرم کانون
فرصت ثبت‌نام در کارگاه‌های حضوری و مجازی کانون تا دوم تیر سال ۱۴۰۲ است.

به گزارش پویشگران گیل:
سیدجلیل میرعظیمی گفت: ثبت‌نام کارگاه‌های حضوری و مجازی تابستانه این مجموعه آغازشده و تا دوم تیر سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.
به‌ نقل از روابط‌ عمومی اداره کل کانون استان گیلان، مدیرکل کانون استان گیلان با اعلام این خبر اظهار کرد: کشف و پرورش استعدادهای فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان و غنی‌سازی اوقات فراغت آینده‌سازان، از اهداف اجرای بیش از ۶۰ عنوان فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و علمی است.
سیدجلیل میرعظیمی در ادامه به عناوین برخی از کارگاه‌های حضوری و مجازی اشاره‌ داشت و اظهار کرد: آموزه‌های مربیان و مدرسان این مجموعه در قالب فعالیت‌های عمومی و کارگاه هنرهای تجسمی، نمایشی و آوایی، ادبی و علمی ارایه ‌می‌شود.او هم‌چنین، برپایی کارگاه‌های حال‌خوش‌زندگی و پرورش خلاقیت را از دیگر فعالیت‌های تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان اعلام‌کرد و افزود: پرورش حس دینی، پیوند افزون‌تر با کتاب، ارتقای سطح دانایی و توانایی مخاطبان و ایجاد پل‌های ارتباطی میان مربی، عضو و خانواده، از اهداف اجرای این برنامه‌ها به ‌شمار می‌رود.
وی فرصت ثبت‌نام در کارگاه‌های حضوری و مجازی کانون را تا دوم تیر سال ۱۴۰۲ عنوان‌کرد و افزود: این کارگاه‌ها سوم تیرماه آغاز شده و تا ۱۸ شهریور سال‌جاری ادامه ‌می‌یابد.
سیدجلیل میرعظیمی درهمین‌حال، گروه‌های سنی ۴ تا ۱۸ سال را مخاطب فعالیت‌های کانون پرورش فکری دانست واز گستره اجرای فعالیت‌های هدف‌مند این نهاد در سطح استان برای کودکان و نوجوانان سخن ‌گفت.
وی ۳۱ مرکز فرهنگی هنری ثابت، چهار کتابخانه پستی، ۳ مرکز سیار روستایی و یک مرکز سیار شهری و هم‌چنین، مرکز مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی کانون گیلان را بستری مناسب برای خدمات‌رسانی به آینده‌سازان خواند و از کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها برای همراهی با فعالیت‌های تابستانه این‌ مجموعه دعوت‌ کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.