کد خبر : 1359
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

برگزاری مراسم معارفه معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت

برگزاری مراسم معارفه معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت

به گزارش پویشگران گیل: مراسم معارفه معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری با حضور شهردار رشت برگزار شد. مراسم تودیع محمدحسین خیابانی و معارفه سیدغفور شفیعی به عنوان معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری با حضور رحیم شوقی شهردار رشت و برخی از مدیران شهری برگزار شد. شهردار رشت پس از

به گزارش پویشگران گیل:
مراسم معارفه معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری با حضور شهردار رشت برگزار شد.
مراسم تودیع محمدحسین خیابانی و معارفه سیدغفور شفیعی به عنوان معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری با حضور رحیم شوقی شهردار رشت و برخی از مدیران شهری برگزار شد.
شهردار رشت پس از پایان مراسم معارفه به همراه غفور شفیعی با کارکنان معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری دیدار چهره به چهره داشت.
در کارنامه کاری سیدغفور شفیعی، معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت (با مدرک فوق لیسانس عمران و پایه یک نظام مهندسی ساختمان گیلان )، ۱۷ سال سابقه کار در شهرداری (که تمامی این سالها فقط در حوزه معاونت عمرانی شهرداری بوده)، ناظر و سر ناظر ده‌ها پروژه عمرانی در شهرداری به مدت ۱۷ سال، رییس اداره نظارت معاونت عمرانی در سالهای ۹۲ و ،۹۳ مدیر پروژه‌های راهسازی و آسفالت معاونت عمرانی در سالهای ۹۴-۹۵ ، عضو هیات مدیره سازمان آرامستان شهرداری و مدیر کنترل پروژه‌های عمرانی معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی از خرداد سال ۹۹ تاکنون وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.