کد خبر : 1000
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی گیلان:۴۰ درصد از اراضی شالیزاری گیلان وجین شده است

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی گیلان:۴۰ درصد از اراضی شالیزاری گیلان وجین شده است

به گزارش پویشگران گیل: مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: از اوایل خرداد تاکنون در ۹۵ هزار و ۲۰۰ هکتار معادل ۴۰ درصد از اراضی شالیزاری استان وجین انجام شده است. ابراهیم اکبرزاده اظهار کرد: از اوایل خرداد تاکنون در ۹۵ هزار و ۲۰۰ هکتار معادل ۴۰ درصد از اراضی شالیزاری استان وجین

به گزارش پویشگران گیل:
مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: از اوایل خرداد تاکنون در ۹۵ هزار و ۲۰۰ هکتار معادل ۴۰ درصد از اراضی شالیزاری استان وجین انجام شده است.
ابراهیم اکبرزاده اظهار کرد: از اوایل خرداد تاکنون در ۹۵ هزار و ۲۰۰ هکتار معادل ۴۰ درصد از اراضی شالیزاری استان وجین انجام شده است.
وی با بیان اینکه ۳۰۰ هزار شالیکار گیلانی تا کنون ۴۰ درصد از شالیزارهای استان را وجین کرده‌اند، گفت: بیشتر شالیزارهای استان نشاء شده و فقط بخشی از شهرستان رودبار باقی مانده است.
مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی گیلان تصریح کرد: نشاء کاری شالیزارهای استان در ۲۳۰ هزار و ۸۰۰ هکتار از اراضی گیلان معادل ۹۷ درصد به اتمام رسیده است.
اکبرزاده با اشاره به آغاز دومین مرحله از آبگذاری کانال‌های کشاورزی بیان کرد: ۱۶۴ هزار و ۱۰۰ هکتار از زمین‌های داخل شبکه آبیاری و ۶۶ هزار و ۳۰۰ هکتار در خارج از شبکه نشاء شده است.
وی بر لزوم رعایت تقویم زراعی توسط شالیکاران تاکید کرد و ادامه داد: کشاورزان ضمن رعایت تقویم برای سم پاشی و کوددهی با مراکز ترویج جهادکشاورزی در شهرستان‌ها مشورت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.