کد خبر : 962
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴

پیام مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

پیام مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

به گزارش پویشگران گیل: دکتر حسین ابراهیمی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان در پیامی سالگرد ارتحل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و یاد شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد را گرامی داشت. به گزارش لیجار ؛ متن پیام دکتر حسین ابراهیمی بدین شرح می باشد: سالروز عروج ملکوتی حضرت

به گزارش پویشگران گیل:
دکتر حسین ابراهیمی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان در پیامی سالگرد ارتحل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و یاد شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد را گرامی داشت.
به گزارش لیجار ؛ متن پیام دکتر حسین ابراهیمی بدین شرح می باشد:
سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برای مردم ایران و مستضعفان و آزادگان جهان روزی سخت است که در ماتم رهبر فرزانه خویش در سوگ و عزا شدند.
امام خمینی (ره) رهبری شجاع ،آگاه و بصیر بود که با روشنگری های خود ملتی را در برابر ظلم ظالمان بیدار نمود و عشق و دوستی و آزادگی را به مستضعفان عالم هدیه داد. او به آنها آموخت خداوند بزرگ بالاتر از همه قدرتهاست که می توان با وحدت کلمه، همدلی و یاری جستن از حضرت حق بر همه ستمگران و دشمنان پیروز گردید.
پانزدهم خرداد نیز یادآور پایمردی ها و دلاوری های آزاد مردانی است که با نثار خون خویش گام های نخست آزادی و آزادگی در برابر حکومت ستم شاهی را برداشتند.
به روح پرفتوح بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و روان پاک شهیدان راه انقلاب درود می‌فرستیم و همواره یاد آن بزرگمردان را در دلهایمان زنده نگاه می‌داریم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.