کد خبر : 116
تاریخ انتشار : شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰

سمینار ورزش و تندرستی به همت هیات پزشکی ورزشی گیلان برگزار شد ؛

سمینار ورزش و تندرستی به همت هیات پزشکی ورزشی گیلان برگزار شد ؛

به گزارش پویشگران گیل: سمینار ورزش و تندرستی به همت هیات پزشکی ورزشی استان گیلان با حضور ۸۰ نفر از ورزشکاران ،مربیان،پزشکیاران،دانشجویان تربیت بدنی  در سالن اجتماعات این هیات برگزار شد. به نقل از روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی ، این سمینار که در دو بخش ، با محوریت” تناسب اندام و انواع تیپ بدنی

به گزارش پویشگران گیل:
سمینار ورزش و تندرستی به همت هیات پزشکی ورزشی استان گیلان با حضور ۸۰ نفر از ورزشکاران ،مربیان،پزشکیاران،دانشجویان تربیت بدنی  در سالن اجتماعات این هیات برگزار شد.
به نقل از روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی ، این سمینار که در دو بخش ، با محوریت” تناسب اندام و انواع تیپ بدنی “با تدریس دکتر محمدرضا فدایی عضو هیات علمی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه آزاد رشت برگزار شد، در زمینه موضوعات و سر فصل‌هایی چون : ناسب اندام ،تناسب اندام بالا تنه و پایین تنه،ترکیب بدن ،انواع تیپ بدنی ،شکل بدن و انواع آن،شاخص شکل بدن،شاخص گردی بدن ،تصویر بدنی، نسبت قد نشسته به ایستاده و نسبت دور کمر به لگن تدریس شد.
همچنین در بخش دوم سمینار،موضوع آسیب‌های شایع در ورزش با تدریس دکتر علی شمسی عضو هیات علمی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان و با سرفصل‌های:شیوع ،مکانیزم و علل آسیب‌های شانه ،آسیب‌های زانو ،آسیب های ران و آسیب‌های مچ پا مطالبی به حاضرین ارائه شد.
در این دوره دکتر محمد صادقی رئیس هیات و سید ابوالفضل عباسی خزانه دار و دکتر جمشیدی نایب رئیس و دکتر پیام شیر علی عضو هیات رئیسه هیات پزشکی ورزشی و دکتر صادق مدیر ورزش دانشگاه آزاد واحد رشت و  جمعی از ورزشکاران ،مربیان ،دانشجویان ،پزشکیاران حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.