کد خبر : 314
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳

عضو شورای شهر رشت:برخی دستگاه‌ها به وظایف خود پیرامون رودخانه‌های رشت عمل نمی‌کنند

عضو شورای شهر رشت:برخی دستگاه‌ها به وظایف خود پیرامون رودخانه‌های رشت عمل نمی‌کنند

به گزارش پویشگران گیل: عضو شورای اسلامی شهر رشت در دیدار اعضای شورا با فرمانده سپاه رشت با اشاره به اینکه وظیفه سپاه حفظ انقلاب است،اظهار کرد: سپاه در مباحث دیگر نیز با تمام توان در تلاش است. به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای رشت، سید حسین رضویان با بیان اینکه در برخی

به گزارش پویشگران گیل: عضو شورای اسلامی شهر رشت در دیدار اعضای شورا با فرمانده سپاه رشت با اشاره به اینکه وظیفه سپاه حفظ انقلاب است،اظهار کرد: سپاه در مباحث دیگر نیز با تمام توان در تلاش است.
به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای رشت، سید حسین رضویان با بیان اینکه در برخی از گستره ها آن گونه که نیاز است خدمات انجام نمی شود گفت: دو رودخانه رشت در مجموع ۱۷کیلومتر است که تمام استان گیلان تا کنون در مدیریت آن موفق عملکرد موفقی نداشته اند.
وی با ابراز گلایه از اینکه باید تمامی دستگاه‌ها از جمله آب و فاضلاب، آب منطقه ای و .. نقششان درباره رودخانه‌های رشت مشخص شود،بیان کرد: برخی از دستگاه‌ها سال‌هاست که به شرح وظایفشان پیرامون رودخانه های رشت عمل نمی‌کنند و در این موضوع نیازمند ورود جدی سپاه هستیم.
عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه هزینه‌های مدیریت کلانشهری همچون رشت گزاف است،افزود: مجموعه مدیریت شهری رشت به سپاه این نگاه را دارد که در اجرای پروژه‌ها با مدیریت شهری همراهی کند و یقینا طی این مسیر موجب می شود که بسیاری از نارضایتی‌ها برطرف شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.