کد خبر : 17401
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶

رئیس اتاق بازرگانی گیلان: بخش خصوصی مطالبات و خواسته‌های قانونی بر زمین مانده متعددی دارد

رئیس اتاق بازرگانی گیلان: بخش خصوصی مطالبات و خواسته‌های قانونی بر زمین مانده متعددی دارد
رضاییان:برنامه‌سازی و تولید محتوای مناسب و کارشناسی با همکاری مشترک این اتاق و رسانه ملی، شتاب در اجرای مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان را درپی‌ دارد.

به گزارش پویشگران گیل:
در دیدار رئیس اتاق بازرگانی گیلان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان، زمینه‌های لازم برای همکاری دوجانبه جهت پیگیری مطالبه‌گری بخش خصوصی در حوزه رفع موانع تولیدی و اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.
قاسم رضائیان در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای گیلان با بیان اینکه بخش خصوصی مطالبات و خواسته‌های قانونی بر زمین مانده متعددی دارد، گفت: پیگیری مشکلات نیازمند همراهی و همکاری رسانه ها است.
وی ادامه داد: قطعا، رسانه ملی در این مسیر می‌تواند ضمن معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های اقتصادی استان، زمینه‌ای مطلوب برای رفع چالش ها و مشکلات موجود را فراهم کند.
رئیس اتاق بازرگانی گیلان اضافه کرد: برنامه‌سازی و تولید محتوای مناسب و کارشناسی با همکاری مشترک این اتاق و رسانه ملی، شتاب در اجرای مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان را درپی‌ دارد.
مدیرکل صدا و سیمای گیلان همچنین در بخشی دیگری از این دیدار، معرفی ظرفیت‌های اقتصادی و افزایش حجم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را با اهمیت عنوان کرد و گفت: قطعا، رشد اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی پایدار درگرو حمایت از بخش خصوصی است

منبع:به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی گیلان

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.