کد خبر : 416
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان عنوان کرد: افتتاح دوهزار و ۴۵۴ واحد مسکن ملی در روستاهای گیلان

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان عنوان کرد: افتتاح دوهزار و ۴۵۴ واحد مسکن ملی در روستاهای گیلان

گزارش پویشگران گیل: مدیرکل بنیاد مسکن گیلان،از شناسایی ۱۱هزار و ۳۹ متقاضی مسکن ملی روستایی خبر داد و گفت: دوهزار و ۴۵۴ واحد را افتتاح رسمی کردیم. حامد دائمی در جلسه شورای مسکن استان گیلان، ماموریت بنیاد مسکن در طرح نهضت ملی مسکن را ساخت‌خانه در روستاها و شهرهای زیر ۱۰۰هزار نفر جمعیت دانست و

گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل بنیاد مسکن گیلان،از شناسایی ۱۱هزار و ۳۹ متقاضی مسکن ملی روستایی خبر داد و گفت: دوهزار و ۴۵۴ واحد را افتتاح رسمی کردیم.
حامد دائمی در جلسه شورای مسکن استان گیلان، ماموریت بنیاد مسکن در طرح نهضت ملی مسکن را ساخت‌خانه در روستاها و شهرهای زیر ۱۰۰هزار نفر جمعیت دانست و اظهار کرد: با توجه به آورده متقاضیان در شهرهای رشت و انزلی و لنگرود و رودسر و… در حال احداث واحد هستیم.
وی تعداد متقاضیان حائز شرایط در شهرهای زیر ۱۰۰هزار نفر جمعیت را ۱۰ هزار و ۳۴۲ نفر دانست و افزود: از این تعداد هشت‌هزار و۵۱ نفر تایید نهایی شدند و تاکنون هزار و ۸۱۹ نفر در بانک‌های عامل افتتاح حساب کردند و ۱۳۶۴نفر واریزی اولیه را انجام دادند.
مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از تخصیص پروژه برای هزارو ۶۴۹ نفر خبر داد و اضافه کرد: با کمبود زمین در شهرهای زیر ۱۰۰هزار نفر جمعیت مواجه هستیم و برای ساخت هزارو ۱۴۱ واحد در ۱۳شهر باید ابلاغ زمین شود.
دائمی با اشاره به افزایش تسهیلات مسکن تا سقف ۵۵۰ میلیون تومان، خواستار بازنگری در نحوه بازپرداخت برای حمایت از خانوارها شد و گفت: متقاضیان خواستار بازپرداخت پلکانی در پنج سال اول تقسیط هستند.
وی سهمیه سالانه گیلان در طرح نهضت ملی مسکن روستایی را ۴۵۰۰ واحد دانست و بیان کرد: برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تعهد ساخت ۹هزار واحد را داشتیم.
مدیرکل بنیاد مسکن گیلان ادامه داد: تاکنون۱۱هزار و ۳۹ متقاضی را شناسایی و به بانک‌های عامل معرفی کردیم که دوهزار نفر بیشتر از تعهد است؛ همچنین  هفت هزارو ۹۲۴نفر موفق به عقد قرارداد با یکی از۹ بانک عامل استان شدند.
دائمی با بیان اینکه شش هزارو ۳۹۴ واحد در مرحله اسکلت و سقف است، عنوان کرد: چهارهزارو ۷۱۷ واحد در مرحله اتمام سفتکاری بوده و دوهزارو ۴۵۴ واحد را افتتاح رسمی کردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.