کد خبر : 450
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

فعال شدن طرح‌های راکد و نیمه تمام تا اعطای ماموریت ویژه به مدیران

فعال شدن طرح‌های راکد و نیمه تمام تا اعطای ماموریت ویژه به مدیران

به گزارش پویشگران گیل: جلسه شورای اداری شهرداری رشت با اولویت بهبود وضعیت پروژه‌های شهری، اجماع و تعیین تکلیف پروژه‌های راکد و نیمه تمام دوشنبه یکم خرداد ۱۴۰۲به ریاست رحیم شوقی شهردار رشت و با حضور معاونان و برخی مدیران شهری برگزار شد. جلسه شورای اداری شهرداری رشت با اولویت بهبود وضعیت پروژه‌های شهری، اجماع

به گزارش پویشگران گیل: جلسه شورای اداری شهرداری رشت با اولویت بهبود وضعیت پروژه‌های شهری، اجماع و تعیین تکلیف پروژه‌های راکد و نیمه تمام دوشنبه یکم خرداد ۱۴۰۲به ریاست رحیم شوقی شهردار رشت و با حضور معاونان و برخی مدیران شهری برگزار شد.
جلسه شورای اداری شهرداری رشت با اولویت بهبود وضعیت پروژه‌های شهری، اجماع و تعیین تکلیف پروژه‌های راکد و نیمه تمام  دوشنبه یکم خرداد ۱۴۰۲ به ریاست رحیم شوقی شهردار رشت و با حضور معاونان و برخی مدیران شهری برگزار شد.
در این جلسه پروژه‌های معاونت حمل و نقل و امورزیربنایی به تفصیل مورد بررسی قرار گرفت و موانع عدم اجرا و تکمیل طرح‌ها تعیین تکلیف شد.
همچنین پیگیری مباحث مرتبط با پروژه بهسازی لندفیل سراوان، پروژه پارک ۴۵۰ هکتاری لاکان، تعیین تکلیف بازگشایی خیابان سیمرغ به شهرک مهر، تعیین تکلیف تبدیل وضعیت نیروهای‌ایثارگری،تعیین‌ تکلیف قراردادهای باز شهرداری و شکل‌گیری بستر مناسب به منظور ایجاد واحد متمرکز امور پیمان‌ها و قراردادها از دیگر مواردی است که در حضور شهردار رشت مورد بررسی قرار گرفت و برای رسیدن به یک خروجی مناسب ماموریت‌های ویژه‌ای به مدیران مربوطه محول شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.