کد خبر : 911
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

سخت‌کوشی،توأم با مسوولیت‌شناسی از خصیصه‌های منحصربه‌فرد ماماهاست

سخت‌کوشی،توأم با مسوولیت‌شناسی از خصیصه‌های منحصربه‌فرد ماماهاست

به گزارش پویشگران گیل:سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، سخت‌کوشی توأم با مسوولیت‌شناسی ماماها را خصیصه‌ای منحصربه‌فرد و مبارک توصیف کرد و گفت: این خصیصه، الگویی برای همه‌کسانی است که به خدمت بی‌منت و صادقانه به مردم می‌اندیشند. به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ دکترمحمدتقی آشوبی،سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، امروز در همایش

به گزارش پویشگران گیل:سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، سخت‌کوشی توأم با مسوولیت‌شناسی ماماها را خصیصه‌ای منحصربه‌فرد و مبارک توصیف کرد و گفت: این خصیصه، الگویی برای همه‌کسانی است که به خدمت بی‌منت و صادقانه به مردم می‌اندیشند.
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ دکترمحمدتقی آشوبی،سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، امروز در همایش تجلیل از ماماهای نمونه استان در سالن همایش‌های مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) رشت با تبریک روز جهانی ماما، اظهار کرد: ماماها، فرشتگان الهی بر روی زمین هستند و دستانشان، نوازشگر مادر و نوزاد در نخستین ساعات تولد است.
وی با یاد کردن از تنها شهیده مدافع سلامت عرصه مامایی استان، شهیده انوشه بکیان،افزود:روز جهانی ماما، فرصت مناسبی برای یادآوری اهمیت و جایگاه مامایی در نظام سلامت کشور و تجلیل و قدردانی از خدمات خالصانه و زحمات بی‌شائبه قشر صبور و مخلصی است که در راستای تأمین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مادر و نوزاد تلاش می‌کنند.
دکتر آشوبی با اشاره به چالش عدیده گیلان در حوزه جمعیتی، گفت: کار تبلیغی، ترویجی و رسانه‌ای در اقناع افکارعمومی در حوزه فرزندآوری بسیار حایز اهمیت است.
وی تغییر تفکر در حوزه جمعیتی را لازم و ضروری برشمرد و افزود: جوانی جمعیت در تمامی دنیا مطرح بوده و متناسب با آن ،ایران به ویژه استان گیلان، نیازمند توجه جدی در این زمینه است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تجربه مدیریتی خود در نظام سلامت و آشنایی کامل با اوضاع و احوال فعالان عرصه مامایی، گفت: کاملاً از شرایط، اوضاع و احوال ماماهای پرتلاش و البته خستگی‌ناپذیر، آگاهم.
دکتر آشوبی با اشاره به گوشه‌ای از تلاش‌های ماما در نظام سلامت، خاطرنشان کرد: این قشر پرتلاش با صبر و اخلاص، کوشش می‌کنند تا با آموزش مستمر و آگاهانه و بهبود بهداشت باروری، زمینه تحقق قانون الهی، واجب و قطعی جوانی جمعیت و حمایت از خانواده را در نظام سلامت محقق کنند.
وی سخت‌کوشی توأم با مسوولیت‌شناسی ماماها را خصیصه‌ای منحصربه‌فرد و مبارک توصیف کرد و افزود:می‌توانم ادعا کنم این خصیصه، الگویی برای همه‌کسانی است که به خدمت بی‌منت و صادقانه به مردم می‌اندیشند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: جامعه مامایی، به‌عنوان یکی از اعضای خانواده بزرگ دانشگاه به‌واسطه مهارت،دانش،ایثار، اخلاص و معنویاتش همیشه نویدبخش حیات، نشاط و سلامت برای اهالی گیل و دیلم بوده و خدمات ارزنده‌ای را در راستای حفظ سلامت مادر و کودک ارائه کرده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.