کد خبر : 1090
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

مدیرعامل مجمع خیرین گیلان خبر داد؛کمک ۹۰۰ میلیون تومانی خیران برای بازسازی بیمارستان پورسینای رشت

مدیرعامل مجمع خیرین گیلان خبر داد؛کمک ۹۰۰ میلیون تومانی خیران برای بازسازی بیمارستان پورسینای رشت

به گزارش پویشگران گیل: مدیرعامل مجمع خیرین گیلان در رابطه به کمک به بیمارستان پورسینای رشت گفت: خیران این استان افزون بر ۹۰۰ میلیون تومان برای بازسازی و تجهیز بیمارستان پورسینای رشت کمک کردند. دکتر هاجر تحریری نیک صفت، مدیرعامل مجمع خیرین استان گیلان گفت: پس از درخواست و اعلام نیاز بیمارستان پورسینا، تاکنون ۹۰۰

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرعامل مجمع خیرین گیلان در رابطه به کمک به بیمارستان پورسینای رشت گفت: خیران این استان افزون بر ۹۰۰ میلیون تومان برای بازسازی و تجهیز بیمارستان پورسینای رشت کمک کردند.
دکتر هاجر تحریری نیک صفت، مدیرعامل مجمع خیرین استان گیلان گفت: پس از درخواست و اعلام نیاز بیمارستان پورسینا، تاکنون ۹۰۰ میلیون تومان برای بازسازی و تجهیز بیمارستان پورسینای رشت کمک کردند.
تحریری نیک صفت افزود: بازسازی و زیباسازی اورژانس (۱)، بازسازی بخش مغز و اعصاب شامل راهرو و دفتر مدیرگروه، خرید و نصب اتوماسیون درب شیشه ای، نصب تاپ شیت ۳۰۰ متر برای بخش یک، نصب کف پوش به متراژ ۱۵۰ متر و سقف کاذب برای بخش یک، سیم کشی و نصب شوفاژ به همراه ۷۰ عدد رادیاتور برای بخش یک،کف سازی محوطه به متراژ ۱۴۰متر برای حمل بیماران ویلچری، ساخت سرویس بهداشتی و انبار اورژانس (در حال ساخت) و بازسازی بخش شش شامل ۳ اتاق، راهرو، دو سرویس بهداشتی و حمام و اتاق استراحت کارکنان از اقدامات مجمع خیرین گیلان در ۶ ماه گذشته بوده است.
مدیرعامل مجمع خیرین استان گیلان درخصوص تجهیز این بیمارستان با کمک خیرین گفت: نصب کاغذ دیواری، کمد دیواری، کابینت اداری، سقف کاذب و آرامسترانگ برای ساختمان تحقیقات تروما، نصب پرده برای واحد حسابداری و تروما، خرید و نصب ۱۲۰متر کاشی برای بخش ۶ و خرید لوازم مورد نیاز برای اتاق استراحت کارکنان از جمله دیگر اقدامات این مجمع بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.