کد خبر : 1301
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

نماینده عالی دولت در گیلان:سیاست دولت،حمایت از رشد تولید،رفع موانع و مهار تورم و تداوم آن است

نماینده عالی دولت در گیلان:سیاست دولت،حمایت از رشد تولید،رفع موانع و مهار تورم و تداوم آن است

به گزارش پویشگران گیل: دکتر اسدالله عباسی در همایش بزرگداشت کار و کارگر با تبریک هفته کار و کارگر و  روز معلم گفت: کارگران پیشران‌های تحقق شعار مقام معظم رهبری یعنی مهار تورم و رشد تولیدند که باید همواره متولیان نظام قدردان این عزیزان باشند. به اظهار وی، نقش کارگران در رشد اقتصاد کشور بر

به گزارش پویشگران گیل: دکتر اسدالله عباسی در همایش بزرگداشت کار و کارگر با تبریک هفته کار و کارگر و  روز معلم گفت: کارگران پیشران‌های تحقق شعار مقام معظم رهبری یعنی مهار تورم و رشد تولیدند که باید همواره متولیان نظام قدردان این عزیزان باشند.
به اظهار وی، نقش کارگران در رشد اقتصاد کشور بر کسی پوشیده نیست، افزود: کارگران برای معیشت و رونق اقتصادی کشور تلاش می‌کنند و در جنگ اقتصادی در خط مقدم مبارزه قرار دارند .
دکتر عباسی با بیان اینکه نقد عملکرد دولت مردمی باید منصفانه باشد،تصریح کرد: سیاست دولت سیزدهم براساس فرمایشات مقام معظم رهبری حمایت از رشد تولید،رفع موانع و مهار تورم بوده و در همین مسیر تداوم خواهد داشت.
وی با تاکید بر لزوم توجه به پرداخت حقوق کارگران و بازنشستگان بیان کرد: دولت مردمی تاکنون تمامی حقوق کارگران و بازنشستگان را پرداخت کرده و در راستای رشد تولید بوروکراسی‌های اداری را کاهش و اجازه تعطیل شدن هیچ واحد تولیدی را نمی‌دهد.
نماینده عالی دولت در گیلان یادآورشد: جلسات رفع موانع تولید با قدرت در گیلان در حال برگزاری است و دولت سعی کرده در برقراری ارتباط میان کارگر و کارفرما بر اساس قانون عمل کرده و همواره حامی حقوق کارگران باشد.
استاندار گیلان با اشاره به کاهش تورم در استان با تلاش مسئولان و همت کارگران،بیان کرد: تورم موجود در گیلان از میانگین کشوری دو درصد کمتر بوده و  تاکنون ۱۰۸ درصد از تعهدات اشتغال در استان  محقق شده است.
دکتر عباسی افزود:در بحث تولید مسکن و ایجاد اشتغال بر اساس آمایش سرزمینی به تمامی نقاط و عرصه‌های گیلان توجه داریم و بر همین اساس از متولیان امر خواسته شد،به این مسئله توجه کنند.
وی از شناسایی ۳۵۰ عرصه جدید مربوط به فعالیت‌های اقتصادی در گیلان خبر داد و گفت: در طی این مدت ۲۲۰ مجوز بی نام کسب و کار در استان صادر شده است.
دکتر عباسی عنوان کرد: با تکمیل کریدور شمال به جنوب و با تقویت اسکله‌ها و بنادر دریانوردی به یقین تولیدات صادرات محور در گیلان افزایش پیدا می‌کند و انشاء الله به صادرات یک میلیارد دلار محصولات غیر نفتی دست خواهیم یافت.
استاندار درپایان از کارفرمایان و تولیدکنندگان نمونه سال تقدیر نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.