به گزارش پویشگران گیل: کیوان مرتضوی در جلسه شورای اداری این مجموعه که با حضور تمامی معاونین ،روسای ادارات تخصصی و روسای شعب شهرستانی برگزار شد، با تاکید بر ضرورت آسیب شناسی و شناخت وضع موجود برای اتخاذ تصمیمگیریهای مطلوب و کاربردی اظهار داشت: ظرفیت خوبی در استان وجود داشته و باید با تمهیدات مناسب جایگاه گیلان را در رتبهبندیها به سطوح اصلی آن برسانیم. وی در ادامه سخنانش با اشاره به ماهیت اجتماعی سازمان و گره خوردن آن با شرکای اجتماعی ،بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمریبگیران را دارای منزلت و جایگاهی ارزشمند دانست و اذعان داشت: تمامی شهروندان و مخاطبین شایسته تکریم و دارای حرمت بوده و حفظ کرامت آنها و پاسخگوئی دقیق و جامع با رویکرد اقناعی،باید سرلوحه تکالیف هر یک از کارکنان باشد. مدیرکل تامین اجتماعی گیلان رفتار و کردار مناسب و اخلاق پسندیده در برخورد با مخاطبین را از عوامل اثرگذار در تقویت تعاملات و فضای اعتماد سازی برشمرد و با تاکید بر لزوم رعایت این مهم افزود: باید پاسخگوئی به مراجعات در سطح شهرستانها با کیفیتی انجام پذیرد که فرد نیاز به پیگیری و مراجعه به استان را نداشته باشد. شایان ذکر است بیش از یک میلیون و 350 هزار نفر از جمعیت استان ،در زمره افراد تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان قرار دارند .
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.