کد خبر : 14911
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان:باید گیلان را در رتبه‌بندی‌ها به جایگاه اصلی برسانیم

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان:باید گیلان را در رتبه‌بندی‌ها به جایگاه اصلی برسانیم
کیوان مرتضوی:تمامی شهروندان و مخاطبین شایسته تکریم و دارای حرمت بوده و حفظ کرامت آنها و پاسخگوئی دقیق و جامع با رویکرد اقناعی،باید سرلوحه تکالیف هر یک از کارکنان باشد.

به گزارش پویشگران گیل: کیوان مرتضوی در جلسه شورای اداری این مجموعه که با حضور تمامی معاونین ،روسای ادارات تخصصی و روسای شعب شهرستانی برگزار شد، با تاکید بر ضرورت آسیب شناسی و شناخت وضع موجود برای اتخاذ تصمیم‌گیری‌های مطلوب و کاربردی اظهار داشت: ظرفیت خوبی در استان وجود داشته و باید با تمهیدات مناسب جایگاه گیلان را در رتبه‌بندی‌ها به سطوح اصلی آن برسانیم.
وی در ادامه سخنانش با اشاره به ماهیت اجتماعی سازمان و گره خوردن آن با شرکای اجتماعی ،بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران را دارای منزلت و جایگاهی ارزشمند دانست و اذعان داشت: تمامی شهروندان و مخاطبین شایسته تکریم و دارای حرمت بوده و حفظ کرامت آنها و پاسخگوئی دقیق و جامع با رویکرد اقناعی،باید سرلوحه تکالیف هر یک از کارکنان باشد.
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان رفتار و کردار مناسب و اخلاق پسندیده در برخورد با مخاطبین را از عوامل اثرگذار در تقویت تعاملات و فضای اعتماد سازی برشمرد و با تاکید بر لزوم رعایت این مهم افزود: باید پاسخگوئی به مراجعات در سطح شهرستان‌ها با کیفیتی انجام پذیرد که فرد نیاز به پیگیری و مراجعه به استان را نداشته باشد.
شایان ذکر است بیش از یک میلیون و 350 هزار نفر از جمعیت استان ،در زمره افراد تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان قرار دارند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.