کد خبر : 24453
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان:

حضور نمایندگان آگاه به مسائل روز،مهم‌ترین عامل رفع موانع قانونی برسر راه محیط زیست است

حضور نمایندگان آگاه به مسائل روز،مهم‌ترین عامل رفع موانع قانونی برسر راه محیط زیست است
عشوری: با مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب نمایندگان آگاه، زمینه‌ برای داشتن محیط زیست بهتر فراهم می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

حمزه عشوری با تاکید بر حضور آگاهانه مردم در انتخابات گفت: تشکیل مجلس قوی،زمینه‌ساز تقویت دولت و دفاع بهتر و حمایت بیشتر از محیط زیست است.
​​​​​​وی افزود: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه، مهم‌ترین رویداد سرنوشت ساز کشور است و بسیاری از آگاهان و فعالان محیط زیست کشور معتقدند،تشکیل مجلس مقتدر و حضور نمایندگان با تجربه و آگاه به مسائل روز مهم‌ترین عامل تسریع روند توسعه کشور و بهبود و رفع موانع قانونی بر سر راه محیط زیست است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان یادآورشد:انتخابات از این جهت اهمیت دارد که مردم با رای مستقیم خود سرنوشت کشور و آینده خود را در دست دارند و این امر مهم از برکات انقلاب و خون شهداست که نصیب ما شده و همه ما موظفیم با مشارکت پر شور در انتخابات از این حق بزرگ پاسداری کنیم.

عشوری در پایان با ذکر این مطلب که محیط زیست استان گیلان بسیار حساس و شکننده است و حفاظت و حمایت از آن، همکاری مردم و همه بخش‌های حاکمیتی را می طلبد از مردم ولایت مدار استان گیلان و همه کارشناسان و محیط بانان دعوت کرد تا برای انتخاب نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجل‌ خبرگان رهبری در روز جمعه یازدهم اسفند ماه پای صندوق های رای حضور پر رنگ داشته باشند و بار دیگر دشمنان ایران را مایوس کنند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.