کد خبر : 1657
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

سخنگوی صنعت برق عنوان کرد:توسعه ظرفیت نیروگاهی،محور اصلی برنامه‌های امسال وزارت نیرو برای عبور از تابستان

سخنگوی صنعت برق عنوان کرد:توسعه ظرفیت نیروگاهی،محور اصلی برنامه‌های امسال وزارت نیرو برای عبور از تابستان
مطابق آمار در سایر بخش‌ها نیز به واسطه‌ی اقدامات صورت گرفته همچون اصلاح زاویه و طراحی پره‌ها برای نیروگاه‌های گازی و سایر اقدامات توسط شرکت‌های دانش‌بنیان، 515 مگاوات ظرفیت نیروگاه‌های موجود افزایش خواهد یافت.

به گزارش پویشگران گیل:
سخنگوی صنعت برق کشور گفت: امسال وزارت نیرو یک برنامه 140 اقدامی را به منظور عبور از تابستان در نظر گرفته که محور اصلی آن را می‌توان توسعه ظرفیت نیروگاه‌های کشور دانست.
مصطفی رجبی مشهدی در تشریح وضعیت برق صنایع در تابستان امسال اظهار کرد: براساس آمارها و بررسی‌های صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود 7700 مگاوات نیروگاه‌های جدید در مدار تولید قرار گیرند که از این میزان حدود 3 هزار و 26 مگاوات مربوط به نیروگاه‌هایی می‌شود که طبق روال توسط وزارت نیرو احداث شده‌اند و 1500مگاوات آن برای صنایعی است که خود اقدام به تاسیس نیروگاه کرده‌اند.
سخنگوی صنعت برق کشور تصریح کرد:تاکنون دو واحد نیروگاهی 183 مگاواتی توسط صنایع بزرگ کشور در مدار قرارگرفته که ادامه این روند می‌تواند گام مهمی در راستای خود تامینی صنایع بزرگ باشد.
رجبی مشهدی بیان کرد:مطابق آمار در سایر بخش‌ها نیز به واسطه‌ی اقدامات صورت گرفته همچون اصلاح زاویه و طراحی پره‌ها برای نیروگاه‌های گازی و سایر اقدامات توسط شرکت‌های دانش‌بنیان، 515 مگاوات ظرفیت نیروگاه‌های موجود افزایش خواهد یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.