کد خبر : 1605
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

افزون بر ۶۹ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان گیلان پرداخت شد

افزون بر ۶۹ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان گیلان پرداخت شد
در زمان حاضر،19 هزارهکتار از اراضی شالیزاری استان تحت پوشش بیمه قرار گرفت.

به گزارش پویشگران گیل:
معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی گیلان گفت: افزون بر 69 میلیارد تومان بابت غرامت خسارت پدیده‌های طبیعی در سال زراعی گذشته به کشاورزان بیمه‌گذار استان پرداخت شده‌ است.
پیمان عبداللهی‌فر در شورای حفاظت از منابع آب گیلان در استانداری با بیان اینکه در این سال بیشترین غرامت به شالیکاران پرداخت شد، اظهار کرد: از مجموع پرداختی‌ها 41 میلیارد تومان به برنج‌کاران بابت خسارت‌های مربوط به خشکسالی و بارش‌های سیل آسا پرداخت شده‌است.
وی با اشاره به اهمیت بیمه محصولات و ضرورت توجه کشاورزان به این مهم از شالیکاران استان خواست تا برای بیمه اراضی شالیزاری اقدام کنند تا در صورت خسارت از مزایای بیمه بهره‌مند شوند.
وی بیان کرد:کشاورزان می‌توانند به مراکز شعب بانک کشاورزی، نمایندگی‌های بیمه، مدیریت‌ها و مراکز منتخب جهادکشاورزی شهرستان‌های استان مراجعه کنند.
معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی گیلان با بیان اینکه تاکنون 23هزار برنجکار استان برای بیمه‌ محصول خود اقدام کردند، اظهار کرد: در زمان حاضر،19 هزارهکتار از اراضی شالیزاری استان تحت پوشش بیمه قرار گرفت.
وی بیمه محصولات کشاورزی را فرصتی برای کشاورزان به منظور بیمه‌گذاری محصولات عنوان کرد و افزود:تامین هزینه‌های کشاورزان ناشی از خسارات وارده،ترغیب آنان به تولید محصولات بیشتر و امیدواربودن کشاورزان نسبت به جبران خسارت‌ها در زمان بحران از جمله مزایای بیمه محصولات کشاورزی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.