کد خبر : 5970
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

هم‌زمان با ماه مبارک رمضان در گیلان؛ کانونی‌‌‌ها در راهپیمایی روزجهانی قدس شرکت‌ کردند

هم‌زمان با ماه مبارک رمضان در گیلان؛ کانونی‌‌‌ها در راهپیمایی روزجهانی قدس شرکت‌ کردند
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان استان گیلان با تکیه بر باورمندی و رسالت‌های فرهنگی خود ضمن برنامه‌ریزی فعالیت‌های هدف‌مند برای مخاطبان کودک و نوجوان، همراه با مردم روزه‌دار ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس سال 1402شرکت‌ کردند و فریاد دادخواهی فلسطینیان، به ویژه کودکان و نوجوانان فلسطینی شدند.

به گزارش پویشگران گیل:
کارکنان،اعضاء و زبان‌آموزان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان استان گیلان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت همیشگی خود را از ملت مظلوم فلسطین، به‌ویژه کودکان و نوجوانان ستمدیده فلسطینی اعلام‌ کردند.
روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان اعلام نمود: نام‌گذاری جمعه پایانی ماه مبارک رمضان به عنوان«روز جهانی قدس،»، فرصت ارزش‌مندی است تا مسلمانان و آزادیخواهان عالم درپاس‌داشت میراث ماندگار امام‌خمینی(ره) نسبت به برگزاری رزمایش‌همدلی با مسلمانان مظلوم  فلسطینی اقدام‌ کرده و بر ضروت آزاد‌سازی قدس شریف و بازگشت پاره تن جهان  اسلام به سرزمین‌های اسلامی تاکید‌ کنند.
برهمین اساس، کارکنان، اعضا و زبان‌آموزان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان استان گیلان با تکیه بر باورمندی و رسالت‌های فرهنگی خود ضمن برنامه‌ریزی فعالیت‌های هدف‌مند برای مخاطبان کودک و نوجوان، همراه با مردم روزه‌دار ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس سال 1402شرکت‌ کردند و فریاد دادخواهی فلسطینیان، به ویژه کودکان و نوجوانان فلسطینی شدند.
این رزمایش‌ همدلی در مرکز استان گیلان با پرپایی ایستگاه فعالیت‌های «همراه با کودکان و نوجوان فلسطینی» در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس شهر رشت همراه‌ شد و مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری شش‌گانه کانون پرورش فکری  و زبان‌آموزان کانون زبان شهرستان با همراهی کارکنان ستادی، درسایه برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی،هنری و ادبی،ازکودکان، نوجوانان و خانواده‌ها استقبال‌ کردند.
چهره‌آرایی کودکان و نوجوانان با تصویر پرچم فلسطین، معرفی کتاب، برپایی کارگاه ادبی و نقاشی با محوریت فلسطین و کودکان فلسطینی و تعیین سطح رایگان مخاطبان کانون زبان، از جمله این برنامه‌ها به شمار‌می‌رفت.
مراکز فرهنگی هنری کانون استان گیلان هم با فضا‌سازی مناسب و اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی و به استقبال روزجهانی قدس رفتند.
اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی، تولید و انتشار محتوای مناسب با محوریت فلسطین اشغالی و قدس‌شریف، برپایی ایستگاه فعالیت‌های فرهنگی در مسیر راهپیمایی مردمی روز‌ جهانی قدس و حضور در عبادی سیاسی نماز جمعه از جمله برنامه‌هایی بود که به همت مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان اجرایی‌ شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.