کد خبر : 15483
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

دکتر آشوبی: همه باید به جامعه سالمندی گیلان کمک کنند

دکتر آشوبی: همه باید به جامعه سالمندی گیلان کمک کنند
دکتر آشوبی:همه مسئولان و دست‌اندرکاران باید خدمت به جامعه سالمندی و معلولان را در راستای فعالیت‌های اجتماعی و بخشی از وظیفه فراسازمانی خود بدانند.

به گزارش پویشگران گیل :
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تقدیر از تلاش‌های مسئولان و شاغلان در آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت گفت: گیلان، سالمندترین استان کشور است و باید همه در ارائه خدمات سلامت‌محور به جامعه سالمندی پیشگام و پیش‌قدم شوند.
دکتر «محمدتقی آشوبی» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه دکتر عقیل قلی پور،معاون درمان دانشگاه در آسایشگاه خیریه معلولین و سالمندان رشت حضور یافت و با مدیرعامل، کارکنان و مددجویان این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد.
باید فعالیت‌های زیرساختی در مرکز خیریه آسایشگاه معلولین رشت توسعه یابد
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این دیدار با تقدیم گل به مددجویان بستری در بخش‌های مختلف آسایشگاه، فرارسیدن سال نو را به معلولان و سالمندان تبریک گفت و از تلاش‌های توانبخشان و مراقبین سلامت در آن مرکز تقدیر کرد.
عضو حقوقی هیئت‌امنای آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت همچنین از کارگاه تولیدی و نمایشگاه این مرکز بازدید و تولیدات و محصولات فرآوری شده آن‌ها را ارزشمند توصیف کرد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین در نشستی با مدیرعامل و جمعی از اعضای هیئت‌مدیره و تیم اجرایی مرکز خیریه آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت ضمن تقدیر از تلاش‌ها و تشریک‌مساعی آن‌ها در رابطه با نگهداری، مراقبت و ارائه خدمات توان‌بخشی به سالمندان و معلولان، اظهار کرد: گیلان، سالمندترین استان کشور است و باید همه در ارائه خدمات سلامت‌محور به جامعه سالمندی پیشگام و پیش‌قدم شوند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اقدامات زیربنایی و عمرانی در آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت، گفت: باید فعالیت‌های زیرساختی در مرکز خیریه آسایشگاه معلولین رشت توسعه یابد.
وی همچنین از آمادگی همه‌جانبه برای ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و توان‌بخشی به معلولان و سالمندان بستری در آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت خبر داد.
274 نفر از مددجویان سالمند رشت بی‌سرپرست هستند
سید علی حسینی، مدیرعامل خیریه معلولین و سالمندان رشت نیز در این نشست با تقدیر از همکاری‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد: 470 مددجو در آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت نگهداری و مراقبت می‌شوند.
وی با بیان اینکه 274 نفر از مددجویان سالمند رشت بی‌سرپرست هستند، افزود: مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان‌ها همکاری بسیار خوبی با این مرکز دارند ، اما نگهداری، مراقبت و ارائه خدمت به این مددجویان نیازمند همکاری و همت همه‌جانبه است.
مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت با اعلام اینکه 22 تن از مددجویان این مرکز غیربومی هستند، گفت: این مددجویان از استان‌های خوزستان، اردبیل و دیگر استان‌های کشور هستند.
حسینی با بیان اینکه 53 میلیارد تومان هزینه‌برآورد شده در سال جاری است، گفت: بخش عمده این هزینه مربوط به حقوق و دستمزد و هزینه‌های جاری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.