کد خبر : 15839
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان: آموزش نیروهای تبدیل وضعیت شده باید جدی گرفته شود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان: آموزش نیروهای تبدیل وضعیت شده باید جدی گرفته شود
دکتر آشوبی:کار شاغلین در هسته گزینش بسیار سخت و در سرنوشت افراد و جامعه تعیین‌کننده است. در این دیدار گزارشی از مجموعه اقدامات هسته گزینش دانشگاه توسط دکتر میری،مدیر هسته گزینش به سمع و نظر حاضرین در نشست رسید.

به گزارش پویشگران گیل :
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر حسن میری در جمع مدیر و جمعی از کارکنان مدیریت هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی گیلان با همراهی مهندس اسماعیل زودلی، سرپرست مدیریت حراست دانشگاه با دکتر محمدتقی آشوبی ،سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت‌وگو کردند.
دکتر محمدتقی آشوبی ،سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با تقدیر از تلاش‌های کارکنان هسته گزینش دانشگاه، اظهار کرد: همکاران گزینش در همه ادوار به‌ویژه در ماه‌های پایان سال ، تلاش‌های زیادی در امور هسته گزینش ازجمله تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی داشته‌اند.
وی آموزش مدون نیروهای گزینش‌شده را حائز اهمیت برشمرد و افزود: آموزش نیروهای تبدیل وضعیت شده در مدیریت گزینش در آینده باید جدی گرفته شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اثر مستقیم کار هسته گزینش در دنیا و آخرت، گفت: کار شاغلین در هسته گزینش بسیار سخت و در سرنوشت افراد و جامعه تعیین‌کننده است.
در این دیدار گزارشی از مجموعه اقدامات هسته گزینش دانشگاه توسط دکتر میری،مدیر هسته گزینش به سمع و نظر حاضرین در نشست رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.