کد خبر : 15318
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

رئیس کمیته امداد امام(ره) کوچصفهان:اجرای موفق ۲۴۹ طرح اشتغال طی سال گذشته

رئیس کمیته امداد امام(ره) کوچصفهان:اجرای موفق ۲۴۹ طرح اشتغال طی سال گذشته
امیری:تعداد 140 نفر از مددجویان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفتند

به گزارش پویشگران گیل :
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کوچصفهان گفت: حمایت این نهاد از مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر جهت توانمند سازی آنان در اولویت اصلی کار امداد قرار دارد.
حمیدرضا امیری با اشاره به اینکه کمیته امداد کوچصفهان موفق به اجرای 249 طرح اشتغال طی سال گذشته گردید، افزود: برای ایجاد این تعداد طرح اشتغال، 22 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.
رئیس کمیته امداد امام(ره) کوچصفهان ادامه داد: از این تعداد، ۵۶ طرح شهری و 193طرح روستایی بود که از میان 48 زن سرپرست خانوار موفق به ایجاد اشتغال شدند.
وی، اضافه کرد: طرح‌های اشتغال اجرا شده شامل کشاورزی و باغداری،خرید ماشین آلات کشاورزی ،دامپروری،شیلات،صنایع دستی و فعالیت‌های صنعتی ، خدمات و سایر فعالیت‌ها بود.
امیری با بیان اینکه یکی از اقدامات کمیته امداد در راستای توانمندسازی، برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه ای می‌باشد،گفت: طی سال گذشته تعداد 194نفر از مددجویان موفق به شرکت در دوره‌های مختلف آموزشی و اخذ مدرک گردیدند.
رئیس کمیته امداد امام(ره) کوچصفهان با اشاره به ساخت و تعمیرات مسکن محرومین طی سال گذشته، گفت: تعداد 11 واحد مسکن برای مددجویان با ارزش ریالی 16 میلیارد ریال احداث گردید. همچنین تعداد 37 مورد تعمیرات مسکن محرومین با هزینه 10 میلیارد ریال انجام شد.
وی، از جمع آوری 80 میلیارد ریال توسط حامیان و خیرین به حساب 270 فرزند یتیم و محسن این شهر واریز گردید.
امیری، با بیان اینکه تعداد 140 نفر از مددجویان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفتند، گفت: مبلغ بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان بدین منظور اختصاص یافت.
رئیس کمیته امداد امام(ره) کوچصفهان با اشاره به پرداخت 147 فقره تسهیلات کارگشایی به مبلغ 17 میلیارد و 550 میلیون ریال به خانوارهای تحت حمایت، گفت: طی سال گذشته ۶۶ مورد کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان و 15 کمک هزینه ازدواج به نودامادان به ارزش ریالی 13 میلیارد ریال پرداخت شد.
امیری، به خدمات فرهنگی و آموزشی به دانشجویان و دانش آموزان تحت پوشش اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته بیش از 490 میلیون ریال صرف پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی، خدمات آموزشی و مشاوره، برنامه های اردویی شد.
وی، با بیان اینکه تعداد 49 نفر پوشینه بگیر، 67 نفر بیمار صعب‌العلاج و ۴ نفر بیمارخاص تحت پوشش این نهاد هستند، ادامه داد: در سال گذشته تعداد 939 نفر از خدمات درمانی بهره شدند که در این خصوص یک میلیارد و 480 میلیون ریال هزینه پرداخت شد.
رئیس کمیته امداد کوچصفهان در پایان از همراهی و کمک‌های مردم خیّر و نوعدوست تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.