کد خبر : 15351
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

رئیس شورای شهر رشت:ماندگاری گردشگران با بهره مندی از مواهب طبیعی

رئیس شورای شهر رشت:ماندگاری گردشگران با بهره مندی از مواهب طبیعی
محمدحسین واثق کارگرنیا:وضعیت فعلی تالاب عینک رشت موجب نارضایتی ساکنین منطقه و شهروندان است

 به گزارش پویشگران گیل :رئیس شورای اسلامي شهر رشت گفت: در تلاشیم تا با استفاده صحیح از مواهب طبیعی خدادادی ،ماندگاری گردشگران را در رشت افزایش دهیم.
محمد حسین واثق کارگرنیا در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه ما بین آب منطقه‌ای و شهرداری رشت پیرامون تالاب عینک رشت با اشاره به اینکه تالاب عینک رشت یکی از جاذبه های گردشگری مغفول مانده است، اظهار کرد: شهر رشت از مواهب طبیعی فراوانی برخوردار است اما متاسفانه به دلیل عدم وجود مدیریت یکپارچه و فقدان هماهنگی بین مدیران از این نعمت های خدادادی تا کنون به درستی استفاده نشده، امیدواریم با تفاهمات و هماهنگی‌های ایجاد شده بتوانیم انتفاع شهروندان شریف رشت را از این مواهب الهی فراهم کنیم.
وی با بیان اینکه وضعیت فعلی تالاب عینک رشت موجب نارضایتی ساکنین منطقه و شهروندان است،افزود:شهرداری رشت در تلاش است تا با استفاده از این ظرفیت‌ها، ماندگاری گردشگران را در شهر رشت بیشتر و فضای مفرحی برای شهروندان عزیز ایجاد کند.
رئیس شورای اسلامي شهر رشت با تاکید به اینکه ایجاد درآمد پایدار یکی دیگر از اهداف مهم شهرداری است، تصریح کرد: امروز طی مراسمی کاشت نهال در محل دفنگاه زباله با حضور استاندار گیلان و دیگر مسوولین استانی و شهری انجام شد و شورای ششم و شهرداری رشت عزم خود را به منظور بازگشت مجدد سراوان به طبیعت به کار گرفته است.
کارگرنیا با تاکید به اینکه کاشت نهال در محدوده سراوان باید بسیار جلوتر از این زمان انجام می شد بیان کرد: متاسفانه به واسطه برخی از کم کاری‌ها این اقدام به تاخیر افتاد و ما در تلاشیم تا با بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌ها ،مشکلات سراوان را برای همیشه برطرف کنیم و در این مسیر از تمامی دستگاه ها طلب یاری داریم.
وی به حمایت های دولت پیرامون رفع مشکل سراوان اشاره کرد و گفت: وضعیت ایجاد شده در سراوان نتیجه پیگیری های استاندار محترم نمایندگان و بویژه دولت محترم است.
جلب رضایت ساکنین منطقه سراوان برای ما در اولویت قرار دارد و امیدواریم این دغدغه بحق اهالی سراوان پس از سالها انتظار با همکاری همه مسئولین برطرف شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.