کد خبر : 15354
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵

تردد بالغ بر ۲۰۸ هزار دستگاه وسیله نقلیه در محورها

تردد بالغ بر ۲۰۸ هزار دستگاه وسیله نقلیه در محورها
نیک فهم:همواره در روزهای پایانی سال و ایام نوروز شاهد ورود خودروهای غیربومی به استان گیلان بودیم که این استان نشان دهنده مسافرخیز بودن این استان است.

به گزارش پویشگران گیل :
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان از ورود بیش از 100 هزار خودرو به گیلان در 48 ساعت گذشته خبر داد و گفت: طی 48 ساعت گذشته 116 هزار و 802 دستگاه وسیله نقلیه وارد استان گیلان شده است.

غلامعلی نیک‌فهم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سفرهای نوروزی در استان گیلان از چند روز گذشته آغاز شده است،اظهار کرد: همواره در روزهای پایانی سال و ایام نوروز شاهد ورود خودروهای غیربومی به استان گیلان بودیم که این استان نشان دهنده مسافرخیز بودن این استان است.
وی از ورود بیش از100 هزار خودرو به گیلان در 48 ساعت گذشته خبر داد و افزود: طی 48ساعت گذشته 116 هزار و 802 دستگاه وسیله نقلیه وارد استان گیلان شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان با اشاره به تردد بیش از 200 هزار دستگاه نقلیه در محورهای مواصلاتی این استان گفت: در 2 روز گذشته شاهد تردد بالغ بر 208 هزار دستگاه وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان بودیم.
نیک‌فهم با تأکید بر حضور نیروهای راهداری در محورهای مواصلاتی استان گیلان بیان کرد: با توجه به افزایش حجم تردد و ورود خودروهای غیر بومی به گیلان در ایام نوروز، اکیپ‌های راهداری در تمامی محورهای مواصلاتی گیلان به خصوص جاده‌های رشت ـ قزوین، و رودبار ـ رشت حضور دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.