کد خبر : 3534
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

نماینده ولی فقیه در گیلان:حاج قاسم نمونه بارزی از تربیت‌یافتگان اسلام و مکتب امام خمینی (ره) بود

نماینده ولی فقیه در گیلان:حاج قاسم نمونه بارزی از تربیت‌یافتگان اسلام و مکتب امام خمینی (ره) بود
خون شهید سلیمانی الهام‌بخش مقاومت در سراسر جهان اسلام است

به گزارش پویشگران گیل:
نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: خون شهید سلیمانی الهام‌بخش مقاومت در سراسر جهان اسلام است.
آیت الله رسول فلاحتی در پیامی به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با یادآوری رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی و نابودی داعش توسط این سرباز اسلام، گفت: خون شهید سلیمانی الهام‌بخش مقاومت در سراسر جهان اسلام خواهد بود.
آیت الله فلاحتی با اشاره به آیه «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» افزود: سه سال از شهادت حاج قاسم، مرد میدان می‌گذرد و فقدان وجود آن رزمنده مجاهد هنوز بر سینه‌ها سنگینی می‌کند.
امام جمعه رشت ادامه داد: سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم و سال‌ها آرزوی شهادت در راه خدا سرانجام سردار سلیمانی عزیز را به مقام والای شهادت رسانید.
وی تأکید کرد: حاج قاسم نمونه بارزی از تربیت‌یافتگان اسلام و مکتب امام خمینی (ره) بود که همه عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید و شهادت پاداش تلاش بی وقفه آن مجاهد نستوه در همه این سالیان بود.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه سردار سلیمانی، چهره درخشان مقاومت اسلامی و نماد هنر ایستادگی در برابر مستکبران آمریکایی و تروریست‌های منطقه از جمله داعش جنایتکار بود، تصریح کرد: خون این شهید افتخارآفرین، الهام‌بخش مقاومت در سراسر جهان اسلام خواهد بود.
وی ادامه داد: بدون تردید خون پاک شهید سلیمانی متضمن پیروزی و مستولی آزادگان جهان بر مستکبران خواهد شد و قطعاً جبهه استکبار و تروریست منطقه‌ای تاوان شدید خواهند داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.