کد خبر : 3317
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹

فرماندار املش مطرح کرد؛ پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه پل کیازنیک املش

فرماندار املش مطرح کرد؛ پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه پل کیازنیک املش
دولت سیزدهم برای اجرای پروژه‌های ابتر و نیمه تمام اهتمام جدی دارد و این رویکرد در گیلان و شهرستان املش با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش پویشگران گیل:
فرماندار املش از پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه پل کیازنیک خبر داد و گفت: با اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار پروژه تا اوایل سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می‌رسد.
مختار رضایی با اشاره به روند اجرای پروژه کیازنیک املش، اظهار کرد: این پل دو شهرستان املش و لنگرود را به هم متصل می‌کند در سیل سال ۹۷ تخریب شد و سال ۹۸ روند احداث و بازسازی مجدد آن کلید خورد.
وی با اشاره به نگاه جدی دولت سیزدهم در اجرای پروژه‌های بر زمین مانده افزود: دولت سیزدهم برای اجرای پروژه‌های ابتر و نیمه تمام اهتمام جدی دارد و این رویکرد در گیلان و شهرستان املش با جدیت دنبال می‌شود.
فرماندار املش با بیان اینکه احداث پل کیازنیک با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در سال ۹۸ شروع شد، گفت: تاکنون ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای این پروژه هزینه شده و ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
رضایی از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای ادامه اجرای پروژه پل کیازنیک املش خبر داد و اضافه کرد: طبق تعهدات پیمانکار این پروژه تا اوایل سال آینده به بهره برداری می‌رسد.
وی با اشاره به بازدید استاندار از پروژه، افزود: به دلیل اهمیت این پل برای اهالی دو شهرستان املش و لنگرود، در احداث و بهره برداری آن باید سرعت بخشیده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.