کد خبر : 2903
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

استاندار گیلان: اجرای پروژه‌های برزمین مانده گیلان در اولویت است

استاندار گیلان: اجرای پروژه‌های برزمین مانده گیلان در اولویت است
لایروبی و ساماندهی رودخانه‌ها و آب بندان‌ها در گیلان باید اولویت قرار گیرد.

به گزارش پویشگران گیل:
استاندار گیلان با تأکید بر پیگیری اجرای پروژه‌های بر زمین مانده در استان گفت: پروژه پل اسالم، میدان گیل، آزادراه قزوین- رشت و ساماندهی روستای خرشک رودبار به صورت جدی پیگیری می شود.
اسدالله عباسی در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بررسی و ساماندهی آب بندان ها، پیگیری طرح محرومیت زدایی و اجرای طرح هادی مناطق روستایی و همچنین بررسی کلیات اعتبارات ابلاغی ۱۴۰۱ در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان مورد بحث قرار گرفت.
وی با اشاره به تخصیص بودجه مختص به گیلان در قالب بند «و» و بند «ز» افزود: وجود برخی مزیت‌ها و پتانسیل‌ها در گیلان این استان را در زمره مناطق خاص قرار داده است.
استاندار گیلان با اشاره به ساماندهی ۲۵۰ رودخانه در استان بیان کرد: لایروبی و ساماندهی رودخانه‌ها و آب بندان‌ها در گیلان باید اولویت قرار گیرد.
عباسی با انتقاد از عدم اجرای طرح هادی مناطق روستایی گیلان در سنوات گذشته اضافه کرد: برای همه روستاهای هدف طرح هادی گیلان اعتبار پیش بینی شده است.
وی با اشاره به زمین ماندن برخی پروژه‌های ملی و استانی در گیلان افزود: پیگیری و اجرای پروژه‌های بر زمین مانده گیلان در اولویت قرار دارد.
عباسی ادامه داد: اجرای پروژه پل اسالم، میدان گیل، آزادراه قزوین- رشت، ساماندهی روستای خرشک رودبار و دیگر پروژه‌های در حال اجرا در گیلان با جدیت دنبال می‌شود.
وی با اشاره به تعامل نمایندگان با دستگاه‌های اجرایی افزود: تعامل و هم افزایی مجمع نمایندگان با دستگاه‌های اجرایی روند اجرای کارها را سرعت می‌بخشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.