کد خبر : 8682
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵

ایثارگران تنها حقوق قانونی خود را مطالبه و پیگیری می‌کنند

ایثارگران تنها حقوق قانونی خود را مطالبه و پیگیری می‌کنند
هیچ فرصتی برای انسان بالاتر از این نیست که با خدمت به این بندگان نظر کرده خداوند آخرت خود را آباد کند.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در نشست با امیر نبی زاده، مدیرکل دیوان محاسبات استان گفت: دیدار مسئولین با جامعه ایثارگری تسهیل کننده احیای حقوق قانونی ایثارگران است.
به نقل از از ایثار گیلان، محمدرضا داوطلب با امیر نبی زاده، مدیرکل دیوان محاسبات استان دیدار و گفت وگو کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان ضمن تقدیر از همیاری دیوان محاسبات در امر خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گفت: دیوان همواره یکی از تکیه‌گاه‌های بنیاد در ارائه خدمات به جامعه ایثارگری بوده و هست.
وی با اشاره به تاکید رئیس جمهور درمورد حضور فعال مسئولین در عرصه خدمت‌رسانی تصریح کرد: در دسترس بودن مسئولین و پیگیری امور باعث جلب اعتماد و رضایت مردم می‌شود.
داوطلب ارائه خدمت صادقانه به خانواده های معظم شهدا را هم رده با واجبات دانست و اذعان کرد: بنابر گفته پیامبر اکرم (ص) خشنودی خانواده شهید همانند خشنود شدن خدا است و هیچ فرصتی برای انسان بالاتر از این نیست که با خدمت به این بندگان نظر کرده خداوند آخرت خود را آباد کند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در ادامه دیدار با جامعه ایثارگری را یکی از مهمترین عوامل کسب رضایت آنان عنوان و تصریح کرد: ایثارگران تنها حقوق قانونی خود را مطالبه و پیگیری می‌کنند و همنشینی با آنان علاوه بر اینکه موجب تسهیل امور می‌گردد،باعث بالا رفتن روحیه خدمت رسانی و شناخت بیشتر و بهتر منش ولایتمداری نیز می‌شود.
گفتنی است؛بررسی روش‌های تسهیل در خدمت‌رسانی به ایثارگران، استفاده از فرصت های متنوع برای مولدسازی و هماهنگی برخی امور مربوط جامعه ایثارگری از جمله موارد مطروحه در این نشست بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.