کد خبر : 7872
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

رایزنی رئیس اتاق مشترک ایران و روسیه با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

رایزنی رئیس اتاق مشترک ایران و روسیه با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
رشد زیرساخت‌های درمانی در بخش‌های دولتی و خصوصی مرکز استان، بر تفاهم همکاری در راستای جذب توریسم سلامت با استفاده از ظرفیت فعالان اتاق مشترک ایران – روسیه

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس اتاق مشترک ایران و روسیه به‌منظور توسعه توریسم سلامت ازجمله جذب دانشجو و بیمار در گیلان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفتگو کرد.
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، دکتر هادی تیزهوش تابان، رئیس اتاق مشترک ایران و روسیه عصر امروز با دکتر محمدتقی آشوبی،رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این نشست با اشاره به عضویت دانشگاه علوم پزشکی گیلان در اتحادیه دانشگاه‌های دولتی کاسپین، بر ضرورت افزایش همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی گیلان با اتاق مشترک ایران – روسیه به جهت جذب دانشجوی خارجی، تبادل فناوری و بهره‌مندی از ظرفیت علمی اعضای هیئت‌علمی گیلان در دانشگاه‌های دولتی جمهوری روسیه، تأکید شد.
همچنین در این نشست با اشاره به رشد زیرساخت‌های درمانی در بخش‌های دولتی و خصوصی مرکز استان، بر تفاهم همکاری در راستای جذب توریسم سلامت با استفاده از ظرفیت فعالان اتاق مشترک ایران – روسیه، تأکید و تبادل‌نظر شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.