کد خبر : 10620
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱

راه اندازی سامانه اتوماسیون حمل و نقل دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان

راه اندازی سامانه اتوماسیون حمل و نقل دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان
لازم است در راستای بهره مندی از مشوق‌های این طرح دانشجویان متاهل و دارای فرزند شناسایی شوند

به گزارش پویشگران گیل:
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه تامین رفاه و آسایش دانشجویان خط قرمز ما است گفت: لازم است در زمینه تعداد وسایل حمل و نقل دانشجویی بازبینی و نیازسنجی صورت گیرد و سامانه حمل و نقل دانشجویی هرچه سریعتر در دانشگاه راه اندازی شود.
جلسه شورای مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه امروز دوشنبه به ریاست دکتر فردین مهرابیان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور مدیران و روسای ادارات این معاونت در دفتر معاون برگزار شد.
در این جلسه هفتگی دکتر مهرابیان ضمن قدردانی از تلاش های همه مدیران این مجموعه با تاکید بر اینکه تامین رفاه و آرامش دانشجویان خط قرمز ما است ازمسوول حسابداری خواست تا هرچه سریعتر برای انجام بیمه حوادث دانشجویان اقدامات لازم صورت گیرد.
وی همچنین با اشاره به اهمیت حمل و نقل دانشجویان و با تاکید به اینکه در شرایط بحرانی کرونا با توجه به فاصله گذاری اجتماعی تعداد وسایل حمل و نقل دانشجویی افزایش یافت افزود: لازم است در زمینه تعداد وسایل حمل و نقل دانشجویی بازبینی صورت گیرد و نیاز سنجی انجام و سامانه اتوماسیون حمل و نقل دانشجویی هرچه سریعتر راه اندازی شود.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با قدردانی از حمایت ها و زحمات رییس دانشگاه خاطر نشان کرد: در شرایط بحرانی افزایش قیمت‌ها و کمبود اقلام مصرفی رییس دانشگاه بسیار پیگیر بودند تا غذای دانشجویان پخت و توزیع شود و تمام همکاران این مجموعه تلاش نمودند تا کمترین آسیب در این بخش شاهد باشیم و فشارهای زیادی را نیکو افتخاری به عنوان رییس اداره تغذیه متحمل شدند که جای بسی قدردانی دارد در نهایت با تامین به موقع اقلام مصرفی حتی یک روز هم غذای دانشجویان قطع نشد و با تمهیدات به موقع توانستیم در کنار افزایش کیفیت غذایی، رضایت دانشجویان را کسب کنیم.
ی همچنین با اشاره به طرح جوانی جمعیت افزود: لازم است در راستای بهره مندی از مشوق‌های این طرح دانشجویان متاهل و دارای فرزند شناسایی شوند و همچنین خوشحالیم که اقدامات اولیه لازم جهت راه اندازی خوابگاه دانشجویی ۲۰۰واحده متاهلین انجام و زمین برای ساخت آن تعیین شده است و امیدواریم پس از تخصیص اعتبارات هرچه سریعتر شاهد احداث این خوابگاه باشیم.
دکتر مهرابیان همچنین از مدیران خود خواست تا ضمن نیاز سنجی دانشجویان نو ورود، نسبت به برگزاری اردوی توجیهی در ترم جدید تحصیلی برنامه ریزی نمایند.
در ادامه هریک از مدیران حاضر در جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و ضمن مطرح نمودن چالش های پیش روی حوزه مدیریتی به همفکری با یکدیگر پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.