کد خبر : 6331
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲

حضور ۵۰ شرکت تولیدی و خدماتی در نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان گیلان

حضور ۵۰ شرکت تولیدی و خدماتی در نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان گیلان
نمایشگاه‌های تخصصی و تلاش در توسعه بازارهای هدف صادراتی، سبب گردش چرخه اقتصادی و توسعه و شکوفایی هر چه بیشتر اقتصاد و صنعت کشور خواهد شد.

به گزارش پویشگران گیل:
بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی گیلان در رشت کار خود را آغاز کرد که ۵۰ شرکت تولیدی و خدماتی در آن حضور یافتند.
در این نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان هم حضور دارند و محصولات این شرکت‌های تولیدی و خدماتی با کیفیت مطلوب علاوه بر بازار داخلی به کشورهای مختلف نیز صادر می‌شود.
ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، ایجاد فضای رقابتی و حق انتخاب مصرف‌کنندگان را از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان شد.
محصولات به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه محصولاتی همچون نظیر لوازم بهداشتی ساختمان، استخرهای پیش ساخته، تجهیزات آشپزخانه، درب و پنجره، تجهیزات ویلایی، سقف‌های متحرک، آسانسور، رنگ‌های ساختمانی و عایق های نوین رطوبتی، سازه‌های پیش ساخته و مصالح نوین ساختمانی و شیر آلات توکار می باشد.
شرکت‌های تولیدی و خدماتی حاضر در این نمایشگاه از برندهای معروف کشور هستند که تازه‌ترین توانمندی‌های صنعتی و محصولات خود در عرصه صنعت ساختمان را عرضه کرده‌اند.
برگزاری چنین نمایشگاه‌های تخصصی منجر به شناخت بیشتر سازندگان و مصرف کنندگان از توانمندی‌های داخلی ، خودکفایی و عدم وابستگی به محصولات مشابه وارداتی و جلوگیری از خروج ارز از کشور خواهد شد.
از سویی آشنایی تجار و بازرگانان با تولیدات و توانمندی‌های صنایع داخلی کشور در قالب نمایشگاه‌های تخصصی و تلاش در توسعه بازارهای هدف صادراتی، سبب گردش چرخه اقتصادی و توسعه و شکوفایی هر چه بیشتر اقتصاد و صنعت کشور خواهد شد.
نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان تا بیست و سوم اردیبهشت ماه جاری از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی رشت برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.