کد خبر : 6329
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۱۵

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس: مجلس برای احقاق حقوق معلمان از هیچ کاری فروگذار نیست

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس: مجلس برای احقاق حقوق معلمان از هیچ کاری فروگذار نیست
مجلس برای احقاق حقوق معلمان از هیچ کاری فروگذار نیست

به گزارش پویشگران گیل:
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: کارها و اقدامات همسان‌سازی حقوق و رتبه‌بندی معلمان در دولت و مجلس انجام گرفته است و نمایندگان مردم برای احقاق حقوق فرهنگیان، هر کاری لازم باشد انجام می‌دهند.
غلامرضا مرحبا در آئین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش آستارا در کانون امام (ره) این شهرستان اظهار داشت: دغدغه و نگرانی معلمان عزیز را در خصوص رتبه بندی این قشر شریف درک می کنیم و هر کاری که برای احقاق حقوق تک تک معلمان لازم باشد انجام می دهیم.
وی ادامه داد: امیدواریم بخشی از اجحافی که طی سالیان گذشته در حق معلمان عزیز ایجاد شده است را بتوانیم جبران کنیم و معلمان عزیز را به حق و حقوق خود برسانیم.
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی افزود: هر معلمی که در خیابان و تجمع دچار سختی و ناراحتی می شود، ما نیز به تبع آن دچار سختی و ناراحتی می‌شویم و تلاش می کنیم هر چه سریع تر این مسئله رتبه بندی معلمان را حل کنیم.
وی در خصوص تغییر مدیریت در آموزش و پرورش آستارا نیز تصریح کرد: تغییر مسئولیتها امری عادی و طبیعی است و امیدواریم این شهرستان به تناسب سابقه و شهرت فرهنگی خود، با اتکا به مربیان و معلمان دلسوز، همچنان در عرصه تعلیم و تربیت بدرخشد.
حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی امام جمعه آستارا هم در این برنامه به تغییر و تحول در آفرینش و فصل ها و طبیعت اشاره کرد و نقش آموزش و پرورش و معلمان را در تربیت و تعلیم فرزندان جامعه ستود.
معاون پژوهش،برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش گیلان نیز در این آئین به تلاش بی وقفه معلمان و مربیان در ۲ سال دوره شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: فرهنگیان این استان در این دوره در حوزه آموزش، تربیت نیروی انسانی و تامین محتواهای فضای مجازی خوش درخشیدند.
علی حسین زاده متقاعد کردن اولیا و دانش آموزان برای حضور دوباره در مدارس را تجربه گرانبهایی دانست که معلمان بعد از دوره شیوع کرونا به دست آوردند و اظهار امیدواری کرد که آموزش‌های حضوری با قوت و کیفیت خود ادامه داشته باشد.
– مجلس برای احقاق حقوق معلمان از هیچ کاری فروگذار نیست
در پایان این آئین از حدود ۶ سال مدیریت سید سجاد موسوی در آموزش و پرورش آستارا قدردانی و بیژن خالقوردی پور به عنوان مدیر این اداره معرفی شد.
اهدای شاخه های گل و هدایای دیگر از ناحیه معلمان و فرهنگیان و اهدای بشقاب نگاره خوشنویسی توسط استاد صمدزاده رییس انجمن خوشنویسی آستارا به موسوی مدیر قبلی آموزش و پرورش از بخش های قابل ذکر این برنامه بود.
حدود ۱۸ هزار دانش آموز در بیش از ۱۶۰ مدرسه دولتی و غیردولتی آستارا به تحصیل علم مشغول هستند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان، مرز جمهوری آذربایجان و همسایگی استان اردبیل واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.