کد خبر : 7357
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳

زنگ سپاس دانش آموزی در مدارس گیلان نواخته می‌شود

زنگ سپاس دانش آموزی در مدارس گیلان نواخته می‌شود
استاد شهید مطهری طبق نیاز جامعه خویش، صحبت می‌کرد و یکی از نکات برجسته این شهید،اخلاص وی بود.

به گزارش پویشگران گیل:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: به مناسب آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران، زنگ سپاس دانش آموزی در مدارس گیلان نواخته می‌شود.
حجت الاسلام احسان الله محمدی روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان اظهار داشت:در هفته گرامیداشت عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران، ۱۵۰ برنامه در استان گیلان اجرا می‌شود که در تمامی شهرستان‌های این استان، زنگ سپاس دانش آموزی به صدا درخواهد آمد.
وی افزود: تجلیل از مربیان، مدیران نو رابطین عقیدتی سیاسی،تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، غبارروبی مزار شهدای استان گیلان، نشست‌های بصیرتی و سیاسی و همچنین دیدار با ائمه جمعه در سراسر گیلان از مهمترین برنامه‌های گرامیداشت هفته سیاسی عقیدتی در سپاه پاسداران در استان گیلان است.
وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه کتاب به خصوص کتابهای شهید مطهری، توزیع بسته‌های حمایتی، برپایی اردوهای فرهنگی و ورزشی در رشته‌های مختلف، تجلیل از مربیان قرآنی و عقیدتی و ایجاد ارتباط بین حوزه‌های بسیج ، هیات امنا و ائمه جماعت مساجد، از دیگر برنامه هایی است که در طول هفته گرامیداشت عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران در گیلان انجام می‌شود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به شهادت استاد مرتضی مطهری بیان کرد: به دلیل شهادت این استاد و عالم گرانقدر،آموزش و پرروش هفته معلم و سپاه پاسداران هفته عقیدتی سیاسی را برگزار می کنند و به همین مناسبت، مراسم های مختلفی در سطح کشور انجام می‌شود.
حجت الاسلام محمدی به جایگاه شهید مطهری اشاره و خاطرنشان کرد: از نکات برجسته این شهید گرانقدر این است که امام راحل (ره) وی را پاره تن و حاصل عمر خود می‌دانستند که این امر جایگاه این شهید گرانقدر را نشان می‌دهد.
وی اظهار کرد: استاد شهید مطهری طبق نیاز جامعه خویش، صحبت می‌کرد و یکی از نکات برجسته این شهید،اخلاص وی بود و همچنین تشخیص نقشه‌های شوم دشمنان نیز، یکی دیگر از نکات برجسته شهید مطهری بود چون این شهید گرانقدر قبل از انقلاب، خطر صهیونیست را عنوان و تاکید داشت که دشمن اصلی جامعه اسلامی در جهان، رژیم غاصب اسراییل است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.