کد خبر : 13245
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

معصومه نیک کار

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی:تولید واکسن داخلی، اقتداری ملی و گامی بلند در صنایع دانش بنیان است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی:تولید واکسن داخلی، اقتداری ملی و گامی بلند در صنایع دانش بنیان است
الحمدالله جوانان و دانشمندان کشور ما در این زمینه گام های موثری برداشته اند و تا زمانی که میتوان چنین اقدامات عظیمی را انجام داد باید به این مجموعه ها کمک کرد.

به گزارش پویشگران گیل:
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این موضوع که نامگذاری هر سال از سوی رهبر معظم انقلاب به نوعی ترسیم چشم انداز نظام اسلامی است، گفت: تولید واکسن داخلی، اقتداری ملی و گامی بلند در صنایع دانش بنیان است.
سیدعلی آقازاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این موضوع که نامگذاری هر سال از سوی رهبر معظم انقلاب به نوعی نشان دهنده مسیر پیش رو و ترسیم چشم انداز نظام اسلامی است، گفت: امروز یکی از مهمترین دغدغه هایی که بشر با آن دست به گریبان است موضوع کرونا میباشد که تبعات مختلفی بدنبال دارد.
وی با اشاره به تولید واکسن داخلی کرونا توسط شرکت های دانش بنیان اذعان داشت: در این حوزه،اقدامات عظیمی در داخل کشور صورت گرفت تا بیش از پیش بر همگان اثبات شود که با تکیه بر توان داخلی کشور در همه حوزه ها از جمله علمی، پژوهشی، نظامی و غیره میتوان به نتایج بزرگی دست یافت.
آقازاده با بیان اینکه تولید واکسن داخلی، اقتداری ملی و گامی بلند در صنایع دانش بنیان است،خاطرنشان کرد: الحمدالله جوانان و دانشمندان کشور ما در این زمینه گام های موثری برداشته اند و تا زمانی که میتوان چنین اقدامات عظیمی را انجام داد باید به این مجموعه ها کمک کرد.
وی افزود: البته برخی از شرکت های دانش بنیان در این زمینه فعالیت کرده‌اند که نشان دهنده توانمندی بالای دانشمندان و پژوهشگران ایرانی در این زمینه می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.