کد خبر : 10773
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

انعقاد بیش از ۱۲هزار قرارداد بیمه مشاغل آزاد و اختیاری توسط کارگزاری های تامین اجتماعی

انعقاد بیش از ۱۲هزار قرارداد بیمه مشاغل آزاد و اختیاری توسط کارگزاری های تامین اجتماعی
تامین اجتماعی گیلان بابت ارائه تعهدات و خدمات توسط کارگزاری ها به بیمه شدگان و مستمری بگیران استان بر اساس تعرفه های ابلاغی در شش ماهه دوم سال گذشته بیش از چهار میلیارد و دویست میلیون تومان پرداخت نموده است.

به گزارش پویشگران گیل:
10 کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در هشت شهر گیلان امر ارائه خدمات و تعهدات به بیمه شدگان و مستمری بگیران این سازمان را در سطح استان برعهده دارند.
به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ بیش از ۶۲۰۰ مورد نامنویسی بیمه شدگان و افزون بر ۴۸۰ فقره پلاک برداری و شناسایی کارگاههای جدید توسط کارگزاری های رسمی تامین اجتماعی در استان انجام گرفت.
بر اساس این گزارش در همین مدت اجرای فرایندهای کاری انجام معاینات بدو استخدام موضوع ماده ۹۰ قانون برای افزون بر ۴۲۰۰ پرونده و درخواست و پرداخت ۳۵۱ فقره کمک هزینه کفن و دفن ، ۱۶۹ مورد کمک هزینه ازدواج و ۷۷۵۱ فقره کمک هزینه اروتز و پروتز توسط این کارگزاری ها انجام شده است.
انعقاد قریب به ۱۱۰۰۰ قرارداد بیمه حرف و مشاغل آزاد و افزون بر ۱۵۰۰ قرارداد بیمه اختیاری و انجام بیش از ۲۰۷۰۰ فقره بازرسی احراز اشتغال کارگران ساختمانی از مهمترین اقدامات کارگزاری های استان در این دوره بوده است.
شایان ذکر است تامین اجتماعی گیلان بابت ارائه تعهدات و خدمات توسط کارگزاری ها به بیمه شدگان و مستمری بگیران استان بر اساس تعرفه های ابلاغی در شش ماهه دوم سال گذشته بیش از چهار میلیارد و دویست میلیون تومان پرداخت نموده است.
خاطر نشان می سازد؛ ۱۰کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در هشت شهر رشت،لاهیجان ،بندرانزلی، بندرآستارا ،تالش،صومعه سرا،رودسر، لنگرود فعالیت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.