کد خبر : 10389
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

مدیرکل صمت گیلان در کارگروه پایش کارت بازرگانی: با دارندگان کارت‌های مشکوک به اجاره برخورد می شود

مدیرکل صمت گیلان در کارگروه پایش کارت بازرگانی: با دارندگان کارت‌های مشکوک به اجاره برخورد می شود
عملکرد شفاف دارندگان کارت بازرگانی با توجه به سامانه ای شدن کلیه امور مورد انتظار است لذا عملکرد مثبت فعالین تجاری باعث خرسندی و افتخار ماست ولی با موارد تخلف برخورد قانونی می‌گردد.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در کارگروه پایش کارت بازرگانی و کمیته اقدام ارزی استان اظهار داشت: رفتار تجاری کلیه دارندگان کارت بازرگانی در این کارگروه رصد می‌شود و مشکلات ارزی و تعهدات ناشی از صادرات در چارچوب قانون رسیدگی می‌شود.
به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت گیلان تیمور پورحیدری در دومین جلسه کارگروه پایش کارت بازرگانی و کمیته اقدام ارزی استان درسال جاری که با حضور اعضای اصلی کارگروه در محل این اداره کل برگزار شد، گفت: وضعیت کارت‌های بازرگانی از حیث مبادلات تجاری بر اساس مستندات موجود در حوزه های تخصصی با تحلیل نحوه فعالیت های آنها توسط اعضا بررسی می‌شود.
مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه با دارندگان کارت های مشکوک به اجاره و یا فعالیت غیرمتعارف نظارت و برخورد قانونی انجام می‌شود، تصریح کرد: عملکرد شفاف دارندگان کارت بازرگانی با توجه به سامانه ای شدن کلیه امور مورد انتظار است لذا عملکرد مثبت فعالین تجاری باعث خرسندی و افتخار ماست ولی با موارد تخلف برخورد قانونی می‌گردد.
وی به برخط بودن کلیه فعالیتهای تجاری در سامانه جامع تجارت اشاره نمود و گفت: ۷۳۱ کارت بازرگانی در استان فعال هست که خدمات و عملکرد صدورکارت بازرگانی و مدارک مرتبط در این سامانه انجام می‌گردد و فرایند آن نیز بسیار شفاف است و لذا قابلیت تغییر و تفسیر ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.