کد خبر : 8898
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان: ۴۹ بیمار جدید کرونایی در گیلان بستری شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان: ۴۹ بیمار جدید کرونایی در گیلان بستری شد
امروز در مراکز و پایگاه‌های واکسنیاسیون واکسن‌های سینوفارم، برکت، آسترازنکا، اسپایکوژن، پاستوکوک، پاستوکوک پلاس، رازی کووپلاس و فخرا به شهروندان تزریق می‌شود.

به گزارش پویشگران گیل:
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری شدن ۴۹ بیمار جدید کرونایی در این استان، گفت: باید از هر گونه عادی انگاری نسبت به کرونا جدا خودداری شود.
فردین مهرابیان در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به آمارهای کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: در هفته‌های اخیر به ویژه روزهای گذشته گاهی با افزایش و گاهی با کاهش آمارها مواجه بوده ایم.
وی با بیان اینکه با بستری ۴۹ بیمار جدید در شبانه روز گذشته مجموع بستری‌های کرونایی در گیلان به ۲۲۲ نفر رسیده است، افزود: این تعداد ۱۲ نفر کمتر از روز گذشته است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه هرگونه عادی انگاری می‌تواند شرایط را سخت کند،گفت:در حال حاضر ۴۱ بیمار کرونایی در شرایط وخیم قرار دارند.
مهرابیان با بیان اینکه ۴۹ بیمار کرونایی نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که شش نفر امروز به این بخش منتقل شده اند، اضافه کرد: رعایت شیوه‌نامه‌ها، استفاده از ماسک، پرهیز از ترددهای غیرضرور و عدم حضور در تجمعات و توجه به واکسیناسیون تنها راهکارهای مقابله با ویروس کرونا است.
وی ادامه داد: امروز در مراکز و پایگاه‌های واکسنیاسیون واکسن‌های سینوفارم، برکت، آسترازنکا، اسپایکوژن، پاستوکوک، پاستوکوک پلاس، رازی کووپلاس و فخرا به شهروندان تزریق می‌شود.
مهرابیان با اشاره به فعالیت ۴۶۸ پایگاه واکسیناسیون در گیلان تزریق، افزود: ۲۲۷ پایگاه واکسیناسیون در شهرستان رشت فعالیت می‌کنند و نوبت‌های سه گانه واکسن سینوفارم در همه مراکز این شهرستان تزریق می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.