کد خبر : 8855
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

رئیس پلیس راه گیلان:ترافیک در محورهای گیلان پر حجم و روان است

رئیس پلیس راه گیلان:ترافیک در محورهای گیلان پر حجم و روان است
در حال حاضر ترافیک در ورودی گیلان در محدوده جاده رودبار پرحجم است.

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به ترافیک پرحجم اما روان در محورهای گیلان، گفت: بیش از ۴۵۰ هزار خودرو وارد استان گیلان شده و شاهد رشد ۲۴ درصدی در مقایسه با سال گذشته هستیم.
سرهنگ جاور صفاری در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به آخرین وضعیت ترافیک در محورهای استان گیلان، اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در ورودی گیلان در محدوده جاده رودبار پرحجم است.
وی با بیان اینکه وضعیت ترافیک در سایر محورهای عادی و روان است، گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون بیش از ۴۵۰ هزار خودرو مبادی ورودی گیلان وارد این استان شده‌اند.
رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به رشد ۲۴ درصدی ورود خودروها به استان در مقایسه به مدت مشابه سال گذشته، افزود: در این مدت سه نفر بر اثر حوادث جاده‌ای در محورهای استان گیلان جان خود را از دست داده‌اند.
وی با بیان اینکه در این مدت ۹۵ نفر نیز مصدوم شده‌اند، گفت: رعایت نکردن سرعت مطمئنه، توجه نکردن به جلو و استفاده از تلفن همراه از مهم‌ترین عوامل بروز حوادث رانندگی در این مدت بوده است.
سرهنگ صفاری با اشاره به حضور حدود ۵ هزار و ۷۰۰ نیرو در قالب تیم‌های انتظامی، راهور و پلیس در قالب طرح نوروزی برای ارائه خدمات به مسافران و شهروندان، گفت: این طرح تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.