کد خبر : 8115
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

معصومه نیک‌کار

امام جمعه رشت: ثمره ظهور امام زمان(عج) نور و معرفت خواهد بود

امام جمعه رشت: ثمره ظهور امام زمان(عج) نور و معرفت خواهد بود
۴۰ سال با اسرائیل مبارزه کردم و امروز او را برادر می‌خواند باید به مسلمان بودن او شک کرد

به گزارش پویشگران گیل:
با تبریک عید نیمه شعبان گفت: همه سختی‌ها و تلخکامی‌ها با ظهور امام زمان (عج) تبدیل به نور و معرفت خواهد شد.
آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت با بیان اینکه امروز بیشتر حکومت‌های بشری به راه ظلم هستند،افزود: آمریکای جنایتکار جنگ‌های بسیاری به مردم تحمیل کرده است.
وی همچنین ادامه داد: آل سعود جنایت‌های بسیاری مرتکب شده است که این جنایات از حیوانات درنده هم سر نمی‌زند؛ اما امام زمان(عج) با آمدنشان زندگی سعادمند برای جامعه انسانی فراهم می کند و بشر به امید آن روز جهاد و تلاش می کند.
وی اظهار داشت: امروز همه تحلیل‌گران غیر شیعی از آینده زندگی بشر مایوس شده اند اما ما امیدواریم این وضعیت سخت روزی با ظهور امام زمان تبدیل به نور و معرفت خواهد شد.
خطیب نماز جمعه رشت در آخرین خطبه سال ۱۴۰۰ بیست و هفتم اسفند روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را گرامیداشت و با بیان اینکه بخشی از امنیت جامعه مرهون آنان است، گفت: سالی که گذشت مملو از شادی و تلخکامی بود و هدف قرار دادن پایگاه صهیونیست‌ها در اربیل عراق موجب شادی جبهه مقاومت شد.
آیت الله فلاحتی با اشاره به سخنان اخیر اردوغان رئیس جمهور ترکیه مبنی بر برادر خواندن اسرائیل، وی را فریبکار و دروغگو خواند و افزود: اردوغان روزی خودش سخنرانی کرد و گفت: ۴۰ سال با اسرائیل مبارزه کردم و امروز او را برادر می‌خواند باید به مسلمان بودن او شک کرد؛اما مردم مسلمان ترکیه بزودی سیلی خود را به اردوغان خواهند زد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.