کد خبر : 8411
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱

تخصیص اعتبارات برای برون رفت گیلان از عقب‌ماندگی‌ها

تخصیص اعتبارات برای برون رفت گیلان از عقب‌ماندگی‌ها
اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرح‌های گردشگری گیلان

به گزارش پویشگران گیل:
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان از اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان گیلان به منظور توسعه طرح‌های گردشگری گیلان خبر داد.
به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان ولی جهانی بیان کرد: توسعه طرح‌های گردشگری استان به ویژه‌ در مناطق روستایی از جمله مؤثرترین راه‌ها در توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال مؤثر و پایدار در زنجیره گردشگری گیلان است.
وی افزود: این اداره‌کل با هدف افزایش مزایای ثبت‌های ملی و جهانی شهر و روستاهای استان با محوریت صنایع‌دستی، پایداری پروژه‌های ثبت جهانی، توسعه پایدار صنایع‌دستی، جذب مسافران و گردشگران داخلی و خارجی و در نتیجه تحقق هدف اشتغال‌زایی در جوامع محلی و معرفی و اطلاع‌رسانی شایسته داشته‌های فرهنگی،تاریخی و طبیعی استان طرح‌های توسعه حوزه زیرساخت و گردشگری را تدوین کرده است.
جهانی افزود: از این رو در جریان سفر ریاست محترم‌جمهور و هیأت دولت به استان گیلان مبلغ یادشده برای اجرای این طرح‌های توسعه‌محور در سطح استان گیلان اختصاص داده شد.
آیت الله سیدابراهیم رییسی رئیس جمهور در ادامه سفرهای استانی دولت سیزدهم، هشتم بهمن ماه به گیلان سفر کرد و ثمره‌ی یک روز کاری فشرده وی و هیات همراه لمس مشکلات و دغدغه‌های استان و همچنین تخصیص اعتبارات برای برون رفت گیلان از عقب‌ماندگی‌ها بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.