کد خبر : 7321
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۱۴

همه روزه یک رام قطار مسافری از مبدا رشت به مقصد تهران و مشهد داریم

همه روزه یک رام قطار مسافری از مبدا رشت به مقصد تهران و مشهد داریم
در ۳ ماه گذشته بیش از ۳۵۵ هزار تن بار جا به جا شده است که پارسال در همین بازه زمانی ۲۷۲ هزار تن بود و این آمار نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۱ درصد رشد داشته است.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل راه آهن شمال ۲ از جابجایی بیش از ۳۰۰ هزار مسافر از طریق حمل و نقل ریلی استان در ۳ ماه منتهی به خرداد امسال خبر داد.
غلامحسین ولدی با بیان اینکه در ۳ ماهه گذشته بیش از ۳۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان ریلی منطقه شمال ۲ جا به جا شدند،گفت: این تعداد در مدت مشابه پارسال ۲۳۲ هزار نفر بود.
وی افزود: این آمار نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۰ درصد رشد داشته است.
مدیرکل راه آهن شمال ۲ گفت: این آمار نشان دهنده‌ی این است که مردم برای سفر قطار را انتخاب می‌کنند و با توجه به تعطیلات تابستانی پیش‌بینی می‌کنیم این روند افزایشی تداوم داشته باشد.
غلامحسین ولدی همچنین افزود: میانیگن تاخیر قطار‌های مسافری در این مدت زمان نسبت به سال گذشته ۳۱ درصد کاهش داشته است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر همه روزه یک رام قطار مسافری از مبدا رشت به مقصد تهران و مشهد داریم گفت: در ایستگاه قزوین نیز روزانه ۲ رام قطار حومه‌ای به مقصد تهرن و یک رام قطار به صورت یک روز در میان به مقصد مشهد وجود دارد.
مدیرکل راه آهن شمال ۲ افزود: در ۳ ماه گذشته بیش از ۳۵۵ هزار تن بار جا به جا شده است که پارسال در همین بازه زمانی ۲۷۲ هزار تن بود و این آمار نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۱ درصد رشد داشته است.
وی گفت: در ۳ ماه نخست سال گذشته ۴۲۸ هزار تن تخلیه بار ثبت شده بود گفت: این رقم اکنون با تغییر ۱ درصدی به بیش از ۴۳۱ هزار تن افزایش داشته است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.