به گزارش پایگاه اطلاعرسانی پویشگران گیل: در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد به عنوان یکی از ابزارهای دولت الکترونیک جهت پاسخگوئی برخط مدیران دستگاههای اجرایی و با هدف تحقق حقوق شهروندی و دسترسی آسان به مدیران و افزایش رضایتمندی شرکای اجتماعی،حسب برنامهریزی صورت گرفته،دکتر کیوان مرتضوی سرائی(مدیرکل تامین اجتماعی گیلان) ازساعت ۱۲:۳۰ لغایت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۹ آماده پاسخگوئی به سوالات تلفنی مردمی خواهند بود. علاقمندان میتوانند در ساعت اعلام شده از طریق بستر مذکور با شمارهگیری شماره تلفن ۱۱۱ نسبت به طرح دیدگاهها و نظرات و یا سوالات اقدام نمایند.
منبع:روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.