کد خبر : 27576
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱

در آستانه هفته کارگر صورت پذیرفت:

اتفاقات خوبی در بخش کارگری در سال جاری رقم می‌خورد

اتفاقات خوبی در بخش کارگری در سال جاری رقم می‌خورد
دیدار مدیر درمان و مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با فعالان تشکل‌های کارگری استان گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان و کیوان مرتضوی مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در آستانه هفته کار و کارگر با حضور در سالن اجتماعات خانه کارگر استان با فعالان تشکل‌های کارگری از شوراهای اسلامی کار، انجمن صنفی کارگران ساختمانی، انجمن پیشکسوتان و خانه کارگر دیدار نمودند.
حسن ایزدی دبیر اجرایی خانه کارگر استان گیلان با بیان این نکته که بیش از نیمی از جمعیت استان را کارگران،بیمه شدگان و بازنشستگان تشکیل می‌دهند و از آنجایی که در سالهای اخیر مشکلات اقتصادی برای این قشر زحمتکش ایجاد شده است،باید توجه بیشتری به مشکلات بیمه ای و ارتقا درمان آنان شود. انتظار بر این است همه مسئولین نسبت به حل مسائل کارگران اقدامات عملی و ملموس انجام دهند.
ایزدی همچنین گزارشی از عملکرد خانه کارگر در یکسال گذشته و برنامه‌های هفته کارگر برای سالجاری را نیز تشریح نمود.
دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه خدمت به کارگران و بازنشستگان را افتخاری برای خود می‌دانیم،گفت: کارگران و بیمه شدگان شریف ترین و مظلومترین قشر جامعه هستند،همانطور که پیامبر اکرم (ص) دست کارگر را بوسید و فرمود این دستی است که آتش به آن نمی‌رسد. خدمت به این عزیزان را افتخار خود می‌دانیم و همواره بدنبال توسعه درمان و ارتقا کیفت خدمات قابل ارائه هستیم.

دکتر ابراهیمی با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های کارگران مسئله سلامت و درمان است،افزود: با پیگیری و تلاش‌هایی کارکنان و همراهی مسئولین درصدد هستیم اتفاقات خوبی در سال جاری در سطح استان انجام شود تا بخشی از دغدغه‌های بیمه شدگان و این قشر زحمتکش را کاهش خواهد یافت که از جمله اقدامات آن میتوان اجرای طرح‌های توسعه ای در این بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت،دریافت مجوز و کلنگ زنی جهت احداث مجتمع درمانگاهی این بیمارستان،دریافت مجوز و کلنگ زنی احداث مجتمع درمانگاهی، اداری و رفاهی شهرستان لاهیجان، بازسازی درمانگاه منجیل اشاره نمود

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه با  ما نماینده  درمان کارگران در استان هستیم باید تلاش کنیم و با اقدامات موثر نظیر احداث مراکز درمانی در شهرستان‌های فاقد درمانگاه و موقعیت‌های واجد شرایط و بهبود خدمت‌رسانی از طریق مراکز خرید خدمت بتوانیم گامهای موثری در اعتلای درمان استان و کاهش دغدغه‌های کارگران و بیمه شدگان برداریم.
وی افزود: درحال حاضر مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان با 13 مرکز درمانی و 2 بیمارستان بصورت مستقیم و نیز از طریق عقد قرارداد با 2347 موسسه درمانی بصورت غیر‌مستقیم به بیش از یک میلیون و سیصد هزار بیمه شده در سطح استان خدمات درمانی ارائه مینماید.همچنین این مدیریت با پرداخت کمک هزینه به بیماران صعب العلاج(شامل 107 بیماری) و پرداختی‌های غیرشمول بدنبال کاهش دغدغه‌های مالی بیماران است.
شایان ذکر است 5 لغایت 12 اردیبهشت ماه هفته کارگر و اول ماه می مصادف با 11 اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر نامگذاری شده است.

 

منبع: روابط عمومی و امور فرهنگی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.