کد خبر : 28130
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵

در اختتامیه ایران اکسپو ۲۰۲۴؛

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری گیلان برتر معرفی شد

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری گیلان برتر معرفی شد
محمدیان:بالغ بر ۱۵۰ درخواست از کشورها و استان‌های مختلف برای سرمایه‌گذاری در استان داشتیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

در آیین پایانی ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو 2024 ) که در محل نمایشگاه دائمی تهران برگزار شد، از سوی معاونت اقتصادی وزارت کشور از دکتر حسین محمدیان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان و راهبر ارائه زنجیره‌های ارزش راهبردی در گیلان بواسطه عملکرد برتر و قابل تقدیر بین استان‌های کشور،با اهدای لوح قدردانی شد.

حسین محمدیان با بیان اینکه در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ بالغ بر ۱۵۰ درخواست از کشورها و استان‌های مختلف برای سرمایه گذاری در استان داشتیم،افزود: از این میان بیش از ۱۵ سرمایه گذار از کشورهای مختلف از جمله حوزه دریای خزر و خلیج فارس بود که تفاهم نامه هایی هم در این رابطه امضا شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تصریح نمود: بعد از اتمام نمایشگاه همکاران ما در حوزه اقتصادی برای تک تک این متقاضیان سرمایه گذاری وقت گذاشته و موضوعات را بررسی می‌کنند.

وی با قدردانی از حمایت‌ها و هدایت‌های ارشمند دکتر عباسی استاندار گیلان گفت:در این نمایشگاه هم با حدود ۲۰ بسته و موقعیت سرمایه گذاری به ارزش بیش از ۹۰ همت آماده شده در حوزه های مختلف دارای ظرفیت استان حضور یافتیم.

وی تصریح کرد: در عین حال بیش از ۱۰۰ طرح سرمایه گذاری و ظرفیت جدی استان در سایت استانداری و حوزه سرمایه گذاری اقتصاد و دارایی ما به فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران پیش از این عرضه شده است و این نمایشگاه هم فرصتی برای ارائه مستقیم این ظرفیت ها بود.

وی در ادامه همه سرمایه گذاران برای حضور و انجام فعالیت تولیدی و اقتصادی در استان گیلان دعوت و گفت: به منظور تسهیل سرمایه گذاری و رفع موانع نیز طبق برنامه ریزی های انجام شده با همه توان تلاش می‌کنیم فضای کسب و کار برای آنها را بهبود و ارتقا بخشیم.

محمدیان تصریح نمود: تکمیل زنجیره ارزش در بخش تولید تا صادرات بخشی از ظرفیت‌های صنایع استان هم در این طرح‌های سرمایه گذاری دیده شده است که می‌تواند ضمن کمک به رونق تولید و اشتغال در حوزه ایجاد ارزش افزوده و ارزآوری هم بسیار موثر باشد.

وی همچنین با قدردانی از رسانه‌های استان در پوشش خبری مطلوب نمایشگاه توانمندی‌های ایران اکسپو ۲۰۲۴ غرفه استان با همکاری اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری گیلان گفت: در این نمایشگاه تلاش شد ظرفیت‌های استان را در سه حوزه ارائه کنیم و در عین آنکه شاخص‌های استان وضعیت و سیمای اقتصادی این خطه هم به خوبی ارائه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.