کد خبر : 27207
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان:

توقیف خودروهای شوتی با کالای قاچاق در رودبار

توقیف خودروهای شوتی با کالای قاچاق در رودبار
سردار حسین حسن‌پور:توقیف ۵ دستگاه خودرو شوتی حامل ۲۳ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال کالاهای قاچاق

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

سردار حسین حسن‌پور مبارزه با قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان و گفت: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در ادامه با بیان اینکه در راستای برخورد با خودروهای شوتی پس از اقدامات فنی صورت گرفته ۴ دستگاه خودرو سمند و یک دستگاه خودرو پژو پارس شوتی توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی در شهرستان رودبار توقیف شد، افزود: در بازرسی از این خودروها، ۷ هزار و ۹۸۰ ساشه قهوه آماده، ۱۱ هزار و ۳۰۴ ساشه پودر سالاد، ۲۸۰ عدد سس، ۱۸ هزار و ۴۸۰ عدد شکلات، ۳۰۰ کیلوگرم شکلات فله خارجی فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی و قاچاق کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان، ۲۳ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال عنوان و گفت:در این خصوص ۵ متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان تصریح نمود: برای مانع‌زدایی از مسیر تولید و پشتیبانی از آن،مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی با قدرت و به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.