کد خبر : 14356
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

برگزاری میزخدمت تامین اجتماعی گیلان در تالش

برگزاری میزخدمت تامین اجتماعی گیلان در تالش
تمامی بیمه شدگان،کارفرمایان و بازنشستگان شهرستان تالش می‌توانند از ساعت ۹ لغایت ۱۲ روز چهارشنبه مورخ ۱۱ خرداد ماه با حضور در شعبه تامین اجتماعی تالش مستقیماً با مدیرکل و معاونین استان دیدار و نسبت به پیگیری مسائل بیمه ای خود اقدام نمایند.

به گزارش پویشگران گیل:
تامین اجتماعی گیلان در راستای تداوم دیدارهای مردمی چهره به چهره و تکریم مخاطبان و تسریع در رسیدگی امور و پاسخگوئی مناسب و افزایش رضایتمندی جامعه هدف، اولین میز خدمت جهادی شهرستانی با حضور مدیرکل، معاونین و روسای ادارات تخصصی در سالجاری را در شهرستان تالش برگزار می نماید.
به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، در ادامه برنامه میزهای خدمت جهادی شهرستانی که به منظور دیدارهای چهره به چهره مدیران با مخاطبان و تسریع در رسیدگی امور و پاسخگوئی مناسب و افزایش رضایتمندی جامعه هدف از سال گذشته آغاز گردیده است، هشتمین میز خدمت شهرستانی تامین اجتماعی گیلان در روز چهارشنبه مورخ ۱۱ خردادماه در شهر تالش برگزار خواهد شد.
بر اساس طرح مذکور که در راستای صیانت از حقوق شهروندان و رعایت تکریم آنان و با تاسی از سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و الگوگیری از سیره ایشان به جهت حضور در میادین مختلف به شکل جهادی می‌باشد تمامی بیمه شدگان،کارفرمایان و بازنشستگان شهرستان تالش می‌توانند از ساعت ۹ لغایت ۱۲ روز چهارشنبه مورخ ۱۱ خرداد ماه با حضور در شعبه تامین اجتماعی تالش مستقیماً با مدیرکل و معاونین استان دیدار و نسبت به پیگیری مسائل بیمه ای خود اقدام نمایند.
شایان ذکر است در سال گذشته هفت میز خدمت جهادی شهرستانی در بندرانزلی، لاهیجان،بندر آستارا ،فومن،خمام ،لوشان ،شهرصنعتی رشت برگزار گردیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.