کد خبر : 27140
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸

شناسایی و دستگیری اعضای باند سه نفره حفاری غیرمجاز

شناسایی و دستگیری اعضای باند سه نفره حفاری غیرمجاز
اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

سرهنگ عیسی روشن‌قلب گفت: مبارزه با سودجویانی که با چپاول میراث گذشتگان به دنبال رسیدن به مقاصد شوم خود هستند، همواره در اولویت کار مجموعه انتظامی قرار دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز در یکی از روستاهای بخش خورگام شهرستان رودبار، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران انتظامی با تحقیقات نامحسوس صورت گرفته و اطمینان از صحت موضوع به محل موردنظر اعزام و سه نفر را حین حفاری غیرمجاز برای کشف عتیقه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار بیان نمود: متهمان ۳۹، ۴۲ و ۴۴ ساله نیز،با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی طی سه روز در گیلان

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه، فرمانده انتظامی گیلان از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها در گیلان خبر داد و گفت: در مدت اجرای این طرح ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی کشف شد.

سردار عزیزالله ملکی با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، به سوءاستفاده سارقان از سهل‌انگاری مالباختگان اشاره و افزود: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آن‌ها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی در ادامه از ابلاغ اجرای طرح عملیاتی سه روزه مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها در گیلان و پیگیری موضوع توسط پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه خبر داد و گفت: در مدت اجرای این طرح با انجام اقدامات فنی و عملیاتی، ۲۱ سارق و ۵ مالخر شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان همچنین به کشف پنج دستگاه خودرو سواری پراید و ۱۸ دستگاه موتورسیکلت سرقتی اشاره و بیان‌ کرد: سارقان و مالخران با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از مردم خواست برای پیشگیری از وقوع سرقت‌ ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را برای پیگیری از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: پایگاه خبری پلیس گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.