کد خبر : 26987
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴

برگزاری اولین نشست آموزش کارفرمایان کارگاه‌های تازه تاسیس در اسالم

برگزاری اولین نشست آموزش کارفرمایان کارگاه‌های تازه تاسیس در اسالم
امیررضازندی فر:فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی با همکاری تشکل‌های کارگری ، مجامع و انجمن‌های کارفرمایی و کانون‌های بازنشستگی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

تقویت فضای تعاملاتی و اعتمادسازی در کنار برنامه‌های آموزشی ترویجی برای اشاعه فرهنگ بیمه‌ای و آشنایی جامعه هدف با قوانین و حقوق متقابل یکی از رویکردها و خط‌مشی‌های سازمانی برای ارتباط بهتر با شرکای اجتماعی و افزایش رضایتمندی در آنها می‌باشد.

امیررضا زندی‌فر رئیس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان با بیان این مطلب،گفت:در این راستا اجرای برنامه‌های آموزشی از قبیل دوره‌های مختلف رابطین بیمه ای شرکت‌ها و کارخانجات،کارفرمایان کارگاه‌های تازه تاسیس،مشاوره‌های کارگاهی، آشنایی با حوادث ناشی از کار،ارتقاء سطح سواد سلامت سالمندان برای جامعه بازنشستگان در زمره فعالیت‌های انجام شده در سال‌های اخیر بوده است.

وی با اشاره به اینکه بر این اعتقادیم که هرچه مخاطب ما از قوانین و مقررات بیشتر آگاه باشد نسبت به انجام تکالیف و رعایت حقوق متقابل بهتر عمل نموده و روانسازی امور را سبب می‌گردد، افزود:آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی مخاطبان و به روز نمودن اطلاعات آنها مکانیزم و ابزاری موثر برای تلطیف روابط و همسویی بیشتر در جهت تحقق اهداف می‌باشد.

امیررضازندی فر با تاکید بر اینکه در سالجاری نیز این مهم با جدیت و برنامه‌ریزی‌های مدون در قالب فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی با همکاری تشکل‌های کارگری،مجامع و انجمن‌های کارفرمایی و کانون‌های بازنشستگی در دستور کار قرار دارد،افزود:در این مسیر اقدامات خود را از روزهای نخستین سال آغاز نموده و اولین برنامه آموزشی در سال جدید برای کارفرمایان کارگاه‌های تازه تاسیس در شعبه اسالم اجرایی شده و در هفته آتی نیز اولین دوره رابطین بیمه‌ای شرکت‌ها با همکاری انجمن مدیران صنایع استان اجرایی خواهد شد.

 

منبع: روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.